Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hadde bursdag i januar. Vi hadde litt lite penger den måneden, så mannen sa han skulle vente til neste lønning med å kjøpe gave. Helt ok selvsagt. Så ville han vente til vi skulle på tur til en større by, noe som også var ok. Så fant han ikke på noe å kjøpe. Jeg kom da med flere forslag til ting jeg ønsker meg. Nå lurer jeg på om han bare har glemt hele greia og må innrømme at jeg er litt skuffet. Kunne jo minnet han på det, men syns igrunn det er litt grisk oppførsel å "mase" etter gave. Er jeg helteit som er skuffet eller er det litt dårlig gjort av han? Anonymous poster hash: d55b4...9b6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 La være å kjøpe gave til han, si at du trodde dere ikk skulle kjøpe til hverandre siden du ikke fikk. Anonymous poster hash: a8909...be3
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Greit å være litt skuffet ja. Jeg har bursdag i begynnelsen av året. Vi hadde et år som dere, dårlig råd akkurat da så gaven måtte vente litt. Og jeg ventet og ventet. Den dukket opp litt før jul Anonymous poster hash: c986a...e47
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Jeg har enda ikke fått julegave fra mannen. Anonymous poster hash: eb614...688
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Min mann har vært gift før, og de ga ikke gave til hverandre (ihvertfall ikke til jul). Jeg surna ganske greit de første årene vi var sammen, så han tok poenget. Vi kjøper gave til hverandre nå, trenger ikke være noe store og dyre greier, men en liten ting til hverandre skal ligge under treet. Har jeg bestemt. Anonymous poster hash: 9b850...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå