Gå til innhold

Lærere og sko


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke egnede sko til å bruke på jobb. Ender opp med joggesko, men vil gjerne ha noe mer nøytralt OG evt. et ekstra par som kan brukes til kjoler.

 

Tips?

 

Anonymous poster hash: c89ab...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg mye. Jeg jobber på ungdomstrinnet, og bruker bare gode joggesko på jobb.

 

Står jo rett opp og ned i alle undervisningstimer, eller går rundt og hjelper elever. Det blir også mye gåing i trapper i løpet av en dag. Selv på vinteren bruker jeg joggesko. Har på meg vintersko til jeg kommer til pulten min, og så skifter jeg til joggesko.

 

Du kan jo ev. kjøpe deg noen fine sko til en kjole, som du bruker av og til, men ikke ukesvis på rad.

 

Anonymous poster hash: 54f1d...734

Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg mye. Jeg jobber på ungdomstrinnet, og bruker bare gode joggesko på jobb.

 

Står jo rett opp og ned i alle undervisningstimer, eller går rundt og hjelper elever. Det blir også mye gåing i trapper i løpet av en dag. Selv på vinteren bruker jeg joggesko. Har på meg vintersko til jeg kommer til pulten min, og så skifter jeg til joggesko.

 

Du kan jo ev. kjøpe deg noen fine sko til en kjole, som du bruker av og til, men ikke ukesvis på rad.

 

Anonymous poster hash: 54f1d...734

Nei, tenkte mest på et ekstrapar til bruk en gang i blant. Må være myke såler og ikke særlig høy hæl.

 

Til vanlig kunne jeg kanskje hatt sorte joggesko, slik at de er mer nøytrale og passer til flere klær enn de skoene jeg bruker nå. De er veldig fargerike.

 

Anonymous poster hash: c89ab...f40

Skrevet

Jeg jobber på ungdomstrinnet og bruker Ballerinasko eller pumps på jobb. Noen ganger spasersko hvis jeg har lang dag og mange timer.

Skrevet

Jeg jobber på ungdomstrinnet og bruker Ballerinasko eller pumps på jobb. Noen ganger spasersko hvis jeg har lang dag og mange timer.

Hva er spasersko?

 

Anonymous poster hash: f0702...adf

Skrevet

Jeg jobber på ungdomstrinnet og bruker Ballerinasko eller pumps på jobb. Noen ganger spasersko hvis jeg har lang dag og mange timer.

Orker du å linke til noen gode pumps? Eller mener du helt vanlige pumps uten noe ekstra komfort?

 

Anonymous poster hash: c89ab...f40

Skrevet

Orker du å linke til noen gode pumps? Eller mener du helt vanlige pumps uten noe ekstra komfort? Anonymous poster hash: c89ab...f40

Hva er spasersko? Anonymous poster hash: f0702...adf

Dette

http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/dam/damskor/dam-sneakers/00016001342855/Sneaker.prod?campaign=affiliate/tradedoubler/Standard/2175369&mlid=1866.10.928599.9d91ff29f1dc6377a931ee94bf544720.2175369.c5a555c86bc645f944e275bbe1934264.0.1461516128.1.1464108128

Skrevet

Orker du å linke til noen gode pumps? Eller mener du helt vanlige pumps uten noe ekstra komfort? Anonymous poster hash: c89ab...f40

Foreslår at du prøver deg litt frem - føtter er forskjellige ...

Se etter god demping og litt tykk såle, ikke for høy og tynn hel ...

http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/dam/damskor/pumps/00016001342558/Pumps.prod?campaign=affiliate/tradedoubler/Standard/2175369&mlid=1866.10.928599.065a9d8fd7cd6696a2282ef259b8de88.2175369.c5a555c86bc645f944e275bbe1934264.0.1461516541.1.1464108541

Skrevet

Hei Tante Jofrid 🙈

 

Anonymous poster hash: db167...60f

Skrevet

Jeg bruker mye eccosko. Synes alle jeg har hatt har vært svært gode til å stå og gå i.

Finnes jo i utallige ulike stiler.

 

Anonymous poster hash: 8c386...be0

Skrevet

Jobbet som lærer i 8 år, bruker vanlige sko jeg. Dr Martens, joggesko, ballerinacrocs, ankelboots, converse..

 

Anonymous poster hash: c2ad6...284

Skrevet

Jeg jobber på ungdomstrinnet og bruker Ballerinasko eller pumps på jobb. Noen ganger spasersko hvis jeg har lang dag og mange timer.

 

Farmor hadde egne spasersko ;)

Skrevet

Det finnes jo mye fine eccosko da, og de skal jo være bra for foten.



Anonymous poster hash: f0702...adf
Skrevet

Clarks har mange modeller sko som er hakket penere og samtidig komfortable. Eller du kan gå for noe i retning Tamaris (som lagde et par høyhælte Mary Janes med demping i hælen, de redder meg når jeg må ha hæler), eller Ecco, eller Naturalista.

Skrevet

Jeg går i mye forskjellig, men av litt penere har jeg sko/støvletter med litt hæl fra Clarks, Ecco og Gabor. Ellers har jeg noen lettvekt merell tursko/joggesko som er utrolig behagelige.

 

Anonymous poster hash: 17d4d...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...