Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Noen grunn til å ikke reise dit? Har du noen steder å anbefale? Anonymous poster hash: 6f520...526
Gjest Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Kos er ikke blandt mine favorittøyer og skal nok ikke dit i år heller. Men skal ikke se bortifra en tur til Kefallonia, En øy som jeg virkelig anbefaler
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Hvorfor ikke? Vet det er nært Tyrkia, men det er jo Hellas..? Anonymous poster hash: 633ad...a0a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Hvorfor ikke? Vet det er nært Tyrkia, men det er jo Hellas..? Anonymous poster hash: 633ad...a0a Det er dit flyktingene drar først, kort tur fra Bodrum til Kos... Anonymous poster hash: 6fcf7...af0
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Det kommer helt an på hvilken side av øya du i såfall skal til. Jeg har en nær venn som er fra og som bor på Kos, der hun bor og ved stranda der hun jobber (Paradise Beach) og området Kefalonia/Kardamena ser man ikke en flyktning da dette er på motsatt side av øya fra der båtene som kommer fra Bodrum kommer inn. Skal du på ved Tigaki eller Marmari er sjansen større for at du støter på en flyktning eller to. Anonymous poster hash: 239be...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå