Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Når mener dere barn er gamle nok til å være ute og leke alene på lekeplassen ved siden av huset (ikke trafikkert vei ved siden av)? Anonymous poster hash: 28088...245
TinaK 1990 Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Kommer jo an på både nabolag, naboer og ikke minst barnet selv. 4-5 år hvis foreldrene holder oppsyn, evt sitter på terrassen etc.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Min er 4,5 år gammel og er ute alene hver dag. Hn er veldig pålitelig og går ikke noen steder som ikke er lov. Er i gata foran huset og bak huset og på lekeplassen. Er ingen trafikk der og langt til hovedveien (bor utpå bygda). Hn er som regel sammen med andre unger i gata som er jevngamle, eller så suser hn rundt på sparkesykkel eller sykkelen. Er jeg ikke ute så går jeg ut jevnlig og sjekker Anonymous poster hash: 23c31...4af
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Min er 3,5 og leker en del alene i hage. utenfor huset. Han vet hva reglene er og jeg ser etter han innimellom. Anonymous poster hash: 43aed...ab9
Mandala Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Det kommer veldig an på barnet. Datteren min var ute alene som 3-åring. Trygt nabolag og hun visste akkurat hvor grensen gikk for hvor hun kunne gå. Hun hadde en venninne på 6 år som hun lekte med. Sønnen min var ikke like interessert i å være ute uten oss voksne, men han ventet ute på oss fra 3-års alder. Når vi skulle ut å kjøre eller gå tur, så var han ute mens vi gjorde oss klare. Begge to er i grunn noen regelryttere av noen barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå