Gå til innhold

Sentralstøvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bygge hus og har fått med meg at så og si alle nye hus bygges med sentralstøvsuger. Er dette virkelig å fantastisk? Jeg synes det virker veldig upraktisk med den lange slangen man må drasse med seg. Hva er deres erfaring med slik? Ville dere valgt det igjen? Jeg synes slik støvsuger på linken virker mye mer praktisk. http://tubby.scene7.com/is/image/tubby/BBHMOVE9?$fullsize$ Tar jeg feil?

Anonymous poster hash: 9e8f3...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har både den i linken og sentralstøvsuger. Vil i hvert fall ikke gått for bare en slik liten Bosch støvsuger, den er et fint supplement når vi ikke gidder å drasse på slangen og bare skal støvsuge rundt stolen til minstemann o.l. Å støvsuge hele huset Med den lille boschen hadde bare vært stress, må tømmes til stadighet mm. Sentralstøvsuger er topp når man skal støvsuge hele huset. Vi har eget skap til den på vaskerommet. Anbefales, så den ikke bare blir slengende i gangen

Skrevet

Sentralstøvsuger er kjekkere enn vanlig. Merkes spesielt i trapper og over tørterskler. Ikke kommer noe av støvet ut igjen, heller.

Anonymous poster hash: 142b6...ac9

Skrevet

Jeg angrer på vi la inn sentralstøvsuger, syns den lange slangen er irriterende og uhåndterlig. Var virkelig ikke verdt pengene

Anonymous poster hash: 18e5b...6e5

Skrevet

Den lille i linken er for og støvsuge opp brødsmuler ol ikke for og støvsuge ett helt hus, du må ha en ordentlig i tillegg.

Skrevet

Den lille i linken er for og støvsuge opp brødsmuler ol ikke for og støvsuge ett helt hus, du må ha en ordentlig i tillegg.

Nå var den bare et eksempel. Første jeg fant i farten. Finnes det ikke andre lignende som er bedre og som kan brukes til hele huset?

Anonymous poster hash: 9e8f3...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...