Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Har to bekjente som er frisører og jobber i hver sin salong. Hun ene sier at hun tjener over 30.000kr i mnd og hun andre sier hun tjener 23-24.000kr i mnd. Og hun skjønner ikke at hun andre kan tjene så mye mer enn henne. Altså hun som tjener mye sier bare det, hun har aldri vist noe som bekrefter det. Jeg tenker det ikke helt er sant. Er det det? Anonymous poster hash: 1b4f8...2af
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Jeg har en venninne som tjener rundt 40 000 i måneden. Det kommer jo an på lønnsbetingelser og provisjonsavtale. Min venninne er superrask og skikkelig flink, hun jobber i tillegg i en dyrere salong. Det er klart at hun tjener mer penger enn en saktere frisør i en rimeligere salong. Anonymous poster hash: 2ebac...5df
klg,2 boys now:) Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Spørs hvilken avtale de har på de forskjellige arbeidsplassene.er ikke så uvanlig at frisører jobber på provisjon,og da er antall kunder og prisen nivået i salongen det avgjørende. Har jobbet med mange frisører som har både 40 og 50 tusen inn i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå