Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Jeg begynte å bruke fertilityfriend igår, men den lilla firkanten som jeg antar skal være rundt dagens dato har ikke flyttet seg siden igår og programmet later til å tro at det fortsatt er igår med tanke på syklusdag. Hvordan kan jeg endre dette og hva har jeg gjort galt? (Bruker ikke appen, men programmet på nettsiden) Anonymous poster hash: beff7...981
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Jeg begynte å bruke fertilityfriend igår, men den lilla firkanten som jeg antar skal være rundt dagens dato har ikke flyttet seg siden igår og programmet later til å tro at det fortsatt er igår med tanke på syklusdag. Hvordan kan jeg endre dette og hva har jeg gjort galt? (Bruker ikke appen, men programmet på nettsiden) Anonymous poster hash: beff7...981 Du må sikkert justere tidssonen. Anonymous poster hash: c5b98...96f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Hvordan justerer jeg tidssonen? Anonymous poster hash: beff7...981
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Dytt Anonymous poster hash: beff7...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå