Gå til innhold

Herregud, så redd jeg ble!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovnet på sofaen i kveld, og ble vekket av at det kom en drita full fyr ramlende inn døra! Våknet av et fryktelig rabalder. Er hjemme alene med tre barn, og hadde glemt å låse døra. Trodde først at en av ungene hadde våknet, før jeg hørte at lyden kom fra gangen. Der fant jeg to fyrer som "sloss" i gangen min. En som skulle inn, og en som prøvde å få han ut. Herregud, så redd jeg ble! Fikk jaget de ut, men skjelver i hele kroppen her. Kveldens lærdom: lås alltid utgangsdøra!

Anonymous poster hash: c4afc...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ubehagelig!

Bra at det gikk fint!

Anonymous poster hash: 8cb5c...db8
Skrevet

Skjønner du ble redd! Vet ikke hva jeg hadde gjort Om det hadde skjedd her, men sikkert blitt livredd! Uten tvil.

Godt han ene av de hadde såpass fornuft at han prøvde å få ut da!

Er dette nevner av deg? Tenkte at han kanskje hadde gått feil... er det menn du aldri har sett før, tror jeg at jwg hadde ringt politiet...

Skrevet

Naboer, skulle det stå 😉

Skrevet

Han trodde tydeligvis at han bodde her, men jeg har aldri sett fyren før. Ikke bor jeg i et område med like hus heller. Jeg hylte og skrek: kom dere ut! Ut!!!! Han som skulle inn stoppet og så på meg, men sa ikke noe. Visste ikke om han skulle angripe meg eller ikke. Han ble sikkert redd han også- han var sikkert veldig full. Det jeg tenker på i etterkant var at jeg skulle ringt politiet, og ikke løpt ut til de. Hadde jeg tatt med meg noe å forsvart meg med, kunne de blitt redde og angrepet meg. Man blir så redd når man bråvåkner av at noen brøyter seg inn i huset ditt. Tenker egentlig på alt som kunne skjedd. Men det gikk jo bra! Trengte bare få det ut, ble så veldig redd😱

Anonymous poster hash: c4afc...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...