GÃ¥ til innhold

Jeg vil ha sex! Men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil aldri 😨😨

Han tar aldri initiativ. Og om jeg prøver blir jeg avvist. Jeg er 39 år, jeg er ikke klar for å leve i sølibat resten av livet.

Anonymous poster hash: 09140...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt ham hvorfor han ikke vil ha sex mer?

En frisk mann som tidligere har hatt normal sexlyst mister ikke sexlysten uten en grunn.

Er han for sliten, sliter psykisk, mistet følelsene, har fått hormonelle problemer eller er syk på annet vi, er utro, har økonomiske eller andre bekymringer, er deprimert, diabetes, overvektig...?

Om han ikke vil si noe, så ville jeg bedt ham ta en tur til legen for en sjekk. Er han frisk ville jeg krevd at han ble ærlig med meg og forklart hvorfor han ikke vil ha sex. Vil han ikke så hadde jeg gitt ham én sjanse til, bli med til familievernkontoret og/eller sexolog. Vil han ikke det heller, da hadde jeg gått, for da ville jeg tenkt at han ikke lenger var ærlig med meg. Og jeg hadde ikke orket å leve i sølibat med en mann som ikke villle ha meg seksuelt. Det ville ført til så store problemer i forholdet at det ville vært bedre å gå mens man kan gjøre det "som venner" istedenfor bitre uvenner.

Men først og fremst - snakk med ham.

Anonymous poster hash: 699e5...a0e
Skrevet

Mannen vil aldri 😨😨

Han tar aldri initiativ. Og om jeg prøver blir jeg avvist. Jeg er 39 år, jeg er ikke klar for å leve i sølibat resten av livet.

Har dere vært sammen lenge og har han alltid vært lite interessert i sex eller har det kommet plutselig?

Jeg antar at han er omtrent jevngammel med deg og da er det ikke normalt at en mann plutselig mister interessen for sex. Noe må ha skjedd som hun over påpeker.

Anonymous poster hash: 3500b...327

Skrevet

Vært sammen i 9 år. Før vi fikk barn var det helt greit, må er det helt ræva

Yngste er 4 år. Har kanskje hatt sex 2 ganger i året etter hun ble født...

Ho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...