Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hva har dere? Etter mange (over 10) år vil mannen plutselig ha felles økonomi siden han skal starte firma. Mye tanker rundt dette. Noen som har vært i lignende situasjon? Han tjener mye bedre enn meg. Flere med ikke felles økonomi men med stort lønnskille? Skal sies at jeg har forsørget han i 2 år tidligere. Var aldri fra hans munn delt økonomi da... Føler han er redd for at det her skal gå kjempebra og at jeg skal "ta en del av kaka" hvis forholdet ryker. Sårt. Han snakket mye om "vi" og vårt firma før. Nå snakker han om seg og sitt. Føler jeg sakte men sikkert blir skviset ut av mitt eget hjem.. Han vil også ha verdivurdering på huset og at han ønsker (hvis han må) for å få lån til å starte firma så vil han selge huset. Min mening spiller ingen rolle. Skal sies at oppi det her er vi på sykehus med et barn, likevel tar han disse avgjørelsene ute å tenke på andre enn seg selv. Fryktelig sår og lei meg idag. Vær snill mot meg damer😊 Anonymous poster hash: 2100d...ef0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Slutt å være han underdanig. Høres helt sprøtt ut i mine ører at dere ikke har felles økonomi. Etter 10 år i lag og dere har barn og hus. Etter min mening deler man alt, ca.likt. Her betaler mannen mest av regninger og husholdning siden han tjener mest. Men vi deler på alt. Mennene din kan ikke komme NÅ og si at dere skal ha felles økonomi og selge huset(!?) hvis hans firma går til he...te. Du er din egen sjef. Ikke han. Anonymous poster hash: 4eb5b...536
Herognå Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Jeg skrev dette for en venninne men skrev feil. Mannen vil plutselig IKKE ha felles økonomi. Vet ikke hvor jeg finner den knappen men. Det gjelder ikke meg så er igrunn det samma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå