Gå til innhold

Felles økonomi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere? Etter mange (over 10) år vil mannen plutselig ha felles økonomi siden han skal starte firma. Mye tanker rundt dette. Noen som har vært i lignende situasjon? Han tjener mye bedre enn meg. Flere med ikke felles økonomi men med stort lønnskille? Skal sies at jeg har forsørget han i 2 år tidligere. Var aldri fra hans munn delt økonomi da...

Føler han er redd for at det her skal gå kjempebra og at jeg skal "ta en del av kaka" hvis forholdet ryker. Sårt.

Han snakket mye om "vi" og vårt firma før. Nå snakker han om seg og sitt. Føler jeg sakte men sikkert blir skviset ut av mitt eget hjem..

Han vil også ha verdivurdering på huset og at han ønsker (hvis han må) for å få lån til å starte firma så vil han selge huset. Min mening spiller ingen rolle.

Skal sies at oppi det her er vi på sykehus med et barn, likevel tar han disse avgjørelsene ute å tenke på andre enn seg selv.

Fryktelig sår og lei meg idag. Vær snill mot meg damer😊

Anonymous poster hash: 2100d...ef0

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Mener du at han skal starte eget firma og nå (etter over 10 år sammen) krever delt økonomi? Eller felles? Jeg skjønte ikke helt

Skrevet

Jeg regner med du mener han vil ha delt økonomi, og da synes jeg det er noe som skurrer i hele historien her...

Anonymous poster hash: abdaa...40b

Skrevet

Dersom han skal starte opp som ansvarlig selskap eller enkeltmannsforetak er det jo greit at han har egen økonomi så ikke du og huset blir med i dragsuget om det går på ræva? Eller tenker jeg feil nå? 

Hva er det som skal være delt og felles? 

Skrevet

Felles barn = felles økonomi i mitt hode. Noe annet blir da utrolig tungvindt.

Skrevet

Jeg skrev feil! Det er meg som startet innlegger for en venninne. Mannen vil PLUTSELIG IKKE lengre ha felles økonomi! Vet ikke hvor jeg finner knappen men det gjelder ikke meg så er jo samma igrunn😊

Skrevet

Stjerneklart: Var det jeg mente!

Skrevet

Jeg går ut fra at dere begge eier huset? Han kan ikke låne på det om du står som eier.

Anonymous poster hash: 8687f...8ce
Skrevet

Vi har felles økonomi. Deler på alt. Null problem.

Anonymous poster hash: fcbfa...2c5

Skrevet

Om han vil selge felles bolig og legge sin del i firmaet. Hvor skal han da bo når hun kjøper leilighet til seg og ungene for sin del?

Han trodde vel ikke at han får i pose og sekk?

Anonymous poster hash: b78cd...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...