Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 bæsjet så det holder på bodyen! Hva gjør jeg? Hun har ikke krage. Anonymous poster hash: 489c8...68d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Du bare tar av bodyen og lar henne gå uten. Har hatt mange kastrerte katter og aldri brukt body eller krage. 😊 Anonymous poster hash: ef746...ada
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Huh.. Det var bra! Anonymous poster hash: 489c8...68d
Ylva og Mathilde Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Måtte droppe bodyen etter bare noen timer her, katten var så betuttet og bevegelseshemmet. Merket at bare hun fikk smertestillende, så var det som ikke noe hadde skjedd. Vask den og ta den på om hun skulle bli for ivrig på sårvask. Så flott at du har kastrert katten, blir så glad når jeg hører det!
E.E.E. Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 (endret) Jeg tok bare å klipte passe lengde fra leggen og låret på ei tykk damestrømpe/stayups i største størrelse og klipte hull til beina. Pass på at den ikke blir trang. Vår var lita, så vi fikk 2 eller 3 pr. bein, så ho fikk ny hver dag. Tørker fort og de klarte 60 grader i vaskemaskin. 👍👍 Lykke til med pusen. 💖😊 Endret 23. april 2016 av E.E.E.
E.E.E. Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 (endret) Og du, det er egentlig bra at de er litt betuttet og bevegelseshemmet. Fordi de fort kan få blodansamlinger/væskeansamlinger om de ikke tar det nok med ro. Det er også veldig fort gjort at de slikker på såret, uten at man ser det. Jeg vil absolutt anbefale å bruke body, kan spare deg for mye penger og ikke minst spare pus for mye ubehag og smerter i lang tid om det oppstår komplikasjoner. 👍👍 ☺☺ Endret 23. april 2016 av E.E.E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå