Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Å dit skal vi på ferie.. Kansje vi ikke blir å dra på stranden iår.......... Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Å dit skal vi på ferie.. Kansje vi ikke blir å dra på stranden iår.......... Anonymous poster hash: 8372d...c46 Åja, og hvor leste du det da? Anonymous poster hash: f4c56...054
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Huff det er så skremmende. Vi tenkte oss dit i august men da drar vi ikke dit. Anonymous poster hash: 1b7ee...244
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Åja, og hvor leste du det da? Anonymous poster hash: f4c56...054 Viss du googler terror i mallorca så kommer det flere linker til aviser med det. Det er bare 3 dager gammelt ... Vet at det har vært litt snakk om det her inne.. Men ingen her inne er tydeligvis veldig redde... Men jeg blir redd av å lese kom det... Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Huff det er så skremmende. Vi tenkte oss dit i august men da drar vi ikke dit. Anonymous poster hash: 1b7ee...244 Serriøst? Angrer på at vi bestillte tur.. Fy fant at noen mennesker kan skremme så mye... Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Vi skal pusse opp nytt hus i år, så det blir ikke utenlandsferie. Og det er jeg glad for. Jeg hadde vært kjemperedd. Det står mye mer om dette i utenlandske aviser enn i norske. Anonymous poster hash: 6e5b4...549
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 Vi får baby og skal ingen steder og det er like greit. Hadde ikke turt dessverre Anonymous poster hash: f7669...789
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Vi skal pusse opp nytt hus i år, så det blir ikke utenlandsferie. Og det er jeg glad for. Jeg hadde vært kjemperedd. Det står mye mer om dette i utenlandske aviser enn i norske. Anonymous poster hash: 6e5b4...549 Ja det står masse i utenlandske aviser. Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 P4 meldte senest på torsdag eller fredag at is planlegger terrorangrep mot flere strender i Europa i sommer. Har ikke link her, men du finner nyhetssaken igjen på P4 sine nettsider. Skremmende og trist Anonymous poster hash: 9e0cd...a39
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 Skjønner deg godt, og det er normalt være redd. Bortsett fra her inne da. De som er så tøffe at de innrømmer være redd latterligjøres med innlegg om bananer og anbefales søke profesjonell hjelp. Vi var tenkt oss til "syden" iår, men satser nok heller på annen ferie. Anonymous poster hash: d122f...371
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #11 Skrevet 23. april 2016 Blir ikke syden her heller. Utsetter ikke barna for evt klingærne hjernevaskede aper som er istand til å drepe med kaldt blod. Hadde vurdert både Spania og Hellas men tror vi lar vær. Tyrkia er helt uaktuelt. Ingen steder er trygg mer.. Anonymous poster hash: 67dbc...f3d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #12 Skrevet 23. april 2016 P4 meldte senest på torsdag eller fredag at is planlegger terrorangrep mot flere strender i Europa i sommer. Har ikke link her, men du finner nyhetssaken igjen på P4 sine nettsider. Skremmende og trist Anonymous poster hash: 9e0cd...a39 Ja har lest den.... Helt forferdelig.. Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #13 Skrevet 23. april 2016 Vi reiser ikke. Ville aldri tilgitt meg selv om det skjedde noe som utsatte oss for terror.Ja,det kan skje her også,men man vet at risikoen er mye større i typisk turistland. Handler heller ikke om at da vinner terroristene,jeg ofrer ikke mine for terroristenes skyld. Anonymous poster hash: e2c81...4a2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #14 Skrevet 23. april 2016 Vi blir ikke å dra på noe pupulær strand. Vi skal finne den minste stranda!!! Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #15 Skrevet 23. april 2016 Risikoen for at vi blir drept i en trafikkulykke her hjemme er større enn risikoen for å bli rammet av en terroraksjon. Ergo så reiser vi på ferie som planlagt. Jeg lar meg ikke skremme av noe som er så hypotetisk, siden jeg i det daglige utsetter meg og mine for risikoen for f.eks. trafikkulykker. Anonymous poster hash: 6cddb...ecc
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #16 Skrevet 23. april 2016 Risikoen for at vi blir drept i en trafikkulykke her hjemme er større enn risikoen for å bli rammet av en terroraksjon. Ergo så reiser vi på ferie som planlagt. Jeg lar meg ikke skremme av noe som er så hypotetisk, siden jeg i det daglige utsetter meg og mine for risikoen for f.eks. trafikkulykker. Anonymous poster hash: 6cddb...ecc Hør hør. Anonymous poster hash: a47d8...39f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #17 Skrevet 23. april 2016 hvilke måneder tror dere dette er mest aktuelt ? Anonymous poster hash: 7efb6...845
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #18 Skrevet 23. april 2016 Frykten deres er jo i utgangspunktet irrasjonell. Det er langt større fare for skade når du bytter lyspærer, kjører bil eller tar en joggetur. Men om du er redd, er det ingen vits i å dra på ferie, for da vil du ikke hygge deg. Så får det være så irrasjonelt det bare vil. Anonymous poster hash: 2b3ab...ff1
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #19 Skrevet 23. april 2016 Det er mye det er langt større fare for å skade seg av/på. Det er likevel slik at den del ting må man faktisk gjøre, selv om man utsetter seg for fare. Hvertfall hvis man skal opprettholde et "normalt" liv. Charterferie er ikke en av de tingene. Man kan lett unngå det, uten at det har noe betydning livet sånn generelt. Det er klart det er fint å reise på ferie, men det er jo med en bismak dersom man er redd på ferie. Mye annet koselig man kan gjøre i ferien isteden. Jeg må innrømme jeg hadde foretrukket å forlate denne verdenen gjennom et lyspærestøt fremfor en strandmassakre. Anonymous poster hash: 7efb6...845
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #20 Skrevet 23. april 2016 Frykten deres er jo i utgangspunktet irrasjonell. Det er langt større fare for skade når du bytter lyspærer, kjører bil eller tar en joggetur. Men om du er redd, er det ingen vits i å dra på ferie, for da vil du ikke hygge deg. Så får det være så irrasjonelt det bare vil. Anonymous poster hash: 2b3ab...ff1 Ja man vil jo kose seg å ikke gå rundt å være redd .. Hater at jeg er så redd....men kan ikke tilgi meg selv viss mitt barn ser at jeg å pappaen blir skutt eller noe.. Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #21 Skrevet 23. april 2016 Ja man vil jo kose seg å ikke gå rundt å være redd .. Hater at jeg er så redd....men kan ikke tilgi meg selv viss mitt barn ser at jeg å pappaen blir skutt eller noe.. Anonymous poster hash: 8372d...c46 Jeg hadde ikke vært så redd viss jeg ikke hadde barn... Anonymous poster hash: 8372d...c46
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #22 Skrevet 23. april 2016 Det er like stor fare for at du er på akkurat den stranda de velger å gå til angrep på, som at du er på tbanen, toget, bussen, eller togstasjonen, konsertlokalet eller lignende som de eventuelt velger å gå til angrep på. Det er såkalte sovende terrorceller over alt i hele europa, om vi slutter å leve som normalt, slutter å gå på kino, teater, konserter, slutter å kose oss - ja da vinner terroristene og de får det som de vil. IS ønsker å gjøre hele europa til Islams kalifat - lar vi de skremme oss ja da får de det akkurat som de vil. Anonymous poster hash: 83954...f31
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #23 Skrevet 23. april 2016 Det er like stor fare for at du er på akkurat den stranda de velger å gå til angrep på, som at du er på tbanen, toget, bussen, eller togstasjonen, konsertlokalet eller lignende som de eventuelt velger å gå til angrep på. Det er såkalte sovende terrorceller over alt i hele europa, om vi slutter å leve som normalt, slutter å gå på kino, teater, konserter, slutter å kose oss - ja da vinner terroristene og de får det som de vil. IS ønsker å gjøre hele europa til Islams kalifat - lar vi de skremme oss ja da får de det akkurat som de vil. Anonymous poster hash: 83954...f31 Ja hva skal vi gjøre da? Bare bli skutt en etter en? Jeg unngår tog, kino, konserter osv..kansje jeg bare må flytte på landet Anonymous poster hash: 8372d...c46
Brennheite Badeand Skrevet 23. april 2016 #24 Skrevet 23. april 2016 Det er ikke 100 % trygt et eneste sted lengre, men i dette tilfellet er det kanskje greit å dra frem litt sunn kildeskepsis. Det er tyske Bild som har dette fra "sikre kilder", og de er jo viden kjent for sine sensasjonsoppslag og svada-kilder...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #25 Skrevet 23. april 2016 Tror dere Kroatia er i fare? Anonymous poster hash: 41190...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå