Gå til innhold

PartyLite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ett partylite party i går og stussa over betalinga der. Jeg måtte skrive opp kortnret mitt på bestillinga. Er ikke det litt spesiellt på sånt party? Par andre som var der som endte opp og ikke kjøpe noe siden de ikke ville gi fra kortnret sitt..

Noen som vet om det går ann og betale der på annen måte? Spurte hu som holdt partyet men var hennes første party så hun kunne ikke svare :/

Anonymous poster hash: f88e5...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig, nå kan jo alle lett få slike trådløse terminaler slik at de kan ta betalt med kort. Hadde ikke gitt fra meg kortnummeret mitt, det taper de nok kunder på.

Skrevet

Jeg har alltid måttet betale slik du beskriver hos partylite og har ikke hatt noe problemer med det.

Det ville selvfølgelig vært bedre med ett annet system, men det har ikke gjort at jeg ikke har handlet ho de. Har da kjent personen som selger.

Anonymous poster hash: 9a141...8c4
Skrevet

Jeg har alltid betalt sånn, men vet at flere av vertinnene jeg har vært på party med har tatt kontant også. Greia er vel at vertinne bestiller og betaler på nett, og da må hun ha kortnummer - de som har tatt kontant har vel brukt sitt eget kort og satt inn kontantene på sin egen konto.

På første partyet jeg var la forresten vertinne inn bestillingen der og da, så alle tastet inn kortinfo på nettsiden selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...