Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Jeg gikk ned førti kilo for et par år siden. Men...på grunn av en skade som førte til lite trening og dumme valg i hverdagen er tyve av kiloene på igjen :-( Nå skal de av! Jeg spiser sunt og det samme som forrige gang og trener ca 5 ganger i uka. Som sist. Men vekten rører seg ikke. Jeg forstår det ikke. Sitter kiloene bedre andre gang de skal av? Anonymous poster hash: 64b8e...0c2
klg,2 boys now:) Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Plages med det samme her så henger meg på tråden din.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Hvor ganmel er dere? Etter 37 kjente jeg det ble hardere å gå ned.. Hvilken kroppsform? Anonymous poster hash: 9ddfe...011
klg,2 boys now:) Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Er 37 her å,frykter at grunnen ligger der ja.jeg har vekta på beina og rompa.men har også fått litt mage i det siste😖
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Jeg er snart 45 år. 1.april veide jeg 80 kg,i dag viste den 74.4 kg.Jeg trener ikke,skal snart somle meg til det,men jeg spiser lite og ofte,ligger på ca 1300 kcal pr dag +/-.Lørdager teller jeg ikke kalorier,spiser normalt og tar 100 gr melkesjokolade på kvelden. Anonymous poster hash: a588d...4ab
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Er 37 her å,frykter at grunnen ligger der ja.jeg har vekta på beina og rompa.men har også fått litt mage i det siste😖 Magen kan vel komme av start på overgangsalder? Mener jeg leste det en plass. Hormonene endrer fettlagringen. Blir du aldri tynn fra hofte og ned? Søkt på lipødem/lipodema? Anonymous poster hash: 9ddfe...011
klg,2 boys now:) Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 Magen kan vel komme av start på overgangsalder? Mener jeg leste det en plass. Hormonene endrer fettlagringen. Blir du aldri tynn fra hofte og ned? Søkt på lipødem/lipodema? Anonymous poster hash: 9ddfe...011 Mamma kom i overgangsalderen da hun var 39😳Hadde ikke tenkt tanken engang.kanskje det kommer av det😳 Skal mye til at jeg mister vekt på nedre del av kroppen ja,mister Stortsett alt av pupper og ekstra fett i ansikte før det forsvinner noe på beina. Takk for gode tips skal sjekkes opp
klg,2 boys now:) Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Magen kan vel komme av start på overgangsalder? Mener jeg leste det en plass. Hormonene endrer fettlagringen. Blir du aldri tynn fra hofte og ned? Søkt på lipødem/lipodema? Anonymous poster hash: 9ddfe...011 Nå har jeg lest om lipodema og det er sikkert det jeg har,både min mor og søster er akkurat lik.jeg har også mye smerter i beina fordet om jeg er ikke såååå tjukk.er vel +10 kg av ønsket vekt. Tusen takk for tips igjen
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 Mamma kom i overgangsalderen da hun var 39😳Hadde ikke tenkt tanken engang.kanskje det kommer av det😳 Skal mye til at jeg mister vekt på nedre del av kroppen ja,mister Stortsett alt av pupper og ekstra fett i ansikte før det forsvinner noe på beina. Takk for gode tips skal sjekkes opp Ja sjekk opp😉 Jeg merket plutselig endring ved 37 at vekta gikk litt opp, og umulig å gå ned, neglene ble skrøpelige og linjene i ansiktet ble kraftigere. Mamma kom ikke i overgangsalderen før 43, men man vet jo aldri.. Har regelmessig mens enda. Tenker egentlig at alderen tok meg! Det var så mye på en gang 😝 Anonymous poster hash: 9ddfe...011
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 Nå har jeg lest om lipodema og det er sikkert det jeg har,både min mor og søster er akkurat lik.jeg har også mye smerter i beina fordet om jeg er ikke såååå tjukk.er vel +10 kg av ønsket vekt. Tusen takk for tips igjen Huff😳 Ja jeg har det jeg også😭 Skal fettsuge meg snart👍🏼 Anonymous poster hash: 9ddfe...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå