Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Hei har dere noen erfaringer å dele på lugging? Storebror er tre og elsker søskenen sin. De leker godt og alltid sammen, ler, tuller, blåser på magen og musser hverandre. Han var mer fysisk med henne da han var mindre. Nå har det nesten blitt borte bortsett fra tre ganger denne mnd nå har han lugget så hardt at det kommer hår ut. Jeg synes dette er så forferdelig og det føles skremmende ut på meg. Noen som har tips og råd? Jeg har forsøkt alt Anonymous poster hash: f4058...0ba
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Hvis du klarer å "ta ham" i det han gjør det, så holder du ham igjen i håret for å hindre at han gjør det mot de mindre søsknene. Anonymous poster hash: 0c572...ee2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Hadde en lugger selv. En gang tok han tak i nakkehårene mine og nektet å slippe. Jeg fikk så vondt og var desperat etter at han skulle slippe, automatisk lugget jeg han mens jeg ropte sliiiiiiipp. Han fikk vondt og begynte å gråte og slapp. Han lugget ALDRI etter det. Selvsagt ikke riktig reaksjon og hadde jeg ikke hatt så vondt hadde jeg ikke gjort det men du verden så effektivt et var. Om han bevisst lugger småsøsken slik hadde jeg etter et par advarsler og tradisjonell tilnærming dratt han vekk etter håret tror jeg. Når de er tre år så forstår de beskjeder. Anonymous poster hash: 62b5c...5e0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Takk for råd noen fler? Anonymous poster hash: f4058...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå