Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Tenher overhodet ikke på han. Han har den magen, ser ut som den øl magen og mannepupper. Sorry asså, men kroppen hans byr meg imot. Vi ar sex kanskje 1 gang pr mnd. Pikken ans er liten, kanskje 10 cm i erigert tilstand, ibslapp er det bareven skrukkete klatt med hud. Men hva skal jeg si.....vi ar barn sammen, og har vert gift i 19 år, og jeg er jo glad i han..... Og jeg er ikke peneste blomsten i enga selv; ufør, overvektig (168 cm og 90 kg), hengende øyelokk, poser under øynene, en kropp som er ødelagt av å ha gått opp til 130 kg, ned til 70, og op igjen til 90:(, ødelagt på den måten at kroppen er dissete, bløt, og det er altid valker selv etter bukplastikk. Han sa aldrig noe da jeg ble 130 kg, hvorfor skal jeg si at han må ed i vekt for jeg tenner ike på han? Han jobber på båt, og er borte 5 uker i strekk, mye god mat, og han spiser enorme posjoner. Hjemme sitte han forran dataen. 6 øl hver helg. Ok lost egentlig, men null bevegelse. Trening er teit og slitsomt, slanking er teit og, han trenger det iallefall ikke. "Sånn er jeg og ta meg som jeg er, eller gå" Men han er god og snill, og lar eg stort sett sryre meg selv. Jeg sitter alene alle dager og kvelder, for han sitter på datarommet og spiller spill online med en 50 år gammel ufør singel kompis. Vi tilbringer lite tid samnen. Bortsett fra av og til når han harkjøpt noe vin eller noe, da kommer han inn på stua i 24 tia, og vil se opptak av luksusfellen og drikke litt. Jeg er jo glad i han, men..... Men han lar meg jo på en måte være i fred, være meg, jeg er ufør med fibro osv, dårlig selvbilde og mye problem, angst, migrene, fibro, introvert, høysensitiv....ja...... Hva kan jeg si da? Hanvil heller leve godtbå dø når han er 65 enn å trene å trene og kutte alkohol og matmengde og kanskje bli 75..... Aaarrrggghhhhhhh........ .. Anonymous poster hash: 0e2de...0c9
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Synes dere skal gjøre tiltak for å bli mere sexy begge to. Du elsker han jo og ingen av dere høres å veldig lekre ut. Anonymous poster hash: 3df60...2d6
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Hva om dere begge går inn for en livsstilendring? Dere trenger det jo begge to. Helt ærlig - dere bør begge to ta tak i helsen deres. Om ikke for deres egen skyld og for forholdets skyld, så for barnas skyld! Men like ærlig - om jeg var deg hadde jeg ikke orket å bo med en mann som først er bortreist i 5 uker i slengen, og så ikke vil tilbringe tid med familien når han er hjemme. Jeg hadde unnet meg selv mye bedre enn som så!! Finn ut av hva du vil. Vil du leve med mannen, da tror jeg du må forsøke parterapi sammen med ham, samt at dere går sammen om en livsstilendring. Om du heller vil leve ditt liv, da går du fra ham og endrer livet ditt slik du vil ha det. Jeg er ikke så sikker på om det er så mye kjærlighet igjen i det forholdet deres. Han foretrekker å bruke tiden sin på andre når han er hjemme. Dere tenner ikke på hverandre. Det høres mer ut som om dere har et bror-søsterforhold, ikke et kjæresteforhold. Anonymous poster hash: 119a7...88d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Uff, for et kiv. Beklager altså, men dette var noe av det mest deprimerende jeg har lest. Hvorfor mener han at åbleve godt er synonymt med å ikke trene? Hva omhan kutter ut den spillinga fullstendig (og da mener jeg fullstendig!)? Spilling er ikke et tidfordriv for voksne, oppegående ansvarfulle menn. Hva om dere faktisk blir mer aktive sammen? Tenk hvor mange flotte turer dere kunne fått til når han uansett er hjemme 5 uker i strekk!? Hver dag kan dere gå tur! Bestem dere for det! Det skulle jeg og samboer gjort om vi hadde anledning (vi går i fjellet hver helg da, og trener 3 kvelder i uka). Dere er ansvarlige for deres egen helse. Dra med deg mannen din og skap forandring. Det skjer ikke på en uke, men nye vaner får dere inn om snart om dere gjør ting sammen. Ikke kast bort livet! Nyt det det har å by på - natur, opplevelser, god helse, sunn og god mat, latter og god sex! Anonymous poster hash: cb9ab...f5b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Synes dere skal gjøre tiltak for å bli mere sexy begge to. Du elsker han jo og ingen av dere høres å veldig lekre ut. Anonymous poster hash: 3df60...2d6 Det hun sa! Anonymous poster hash: 66608...981
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Ja vi må prøve. Menvdet er ikke lett. Vi må bli mer aktibe. Men jeg får han aldrig bort fra spillingen. Anonymous poster hash: 0e2de...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Huff hørtes meget trist ut det livet dere begge har Dere må gjøre en endring begge 2 Anonymous poster hash: ed2df...af1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 Etter din egen beskrivelse høres jo ikke du noe lekrere ut. Han har i det minste fysikk til å være i jobb. Dere burde ta dere i nakken begge to. Hvilken familie er det der for barn å vokse opp i? Anonymous poster hash: cb234...35b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Ja vi må prøve. Menvdet er ikke lett. Vi må bli mer aktibe. Men jeg får han aldrig bort fra spillingen. Anonymous poster hash: 0e2de...0c9 Da må du nesten ta et valg. Er mannen din spillavhengig, så vil spillingen alltid være viktigere for ham enn deg og barna. Han kan få hjelp for sin avhengighet, men da må han ville det selv. Vil han ikke det, da er det ikke sjanse. Da må du velge om du vil fortsette å dele husleie med en mann som ikke stiller opp, som ikke vil tilbringe tid sammen med deg og barna - eller om du ikke vil det. Uansett om du vil fortsette ei, det er viktig at du begynner å leve ditt eget liv uavhengig av ham, ta tak i ditt eget liv og din egen helse og ditt eget utseende. Ikke for ham. For din egen del! I et slikt forhold ville jeg stilt ultimatum, bli med på fvk og få hjelp for spillavhengigheten og ta tak i egen helse - eller ikke, og mist familien. Anonymous poster hash: 119a7...88d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 Han bør jo gjøre noe for han kan risikere å ikke bli resertifisert til å jobbe på båt. Hellstrøm hadde et program om akkurat det der husker jeg. Hvor mye veier han? Anonymous poster hash: 08d69...180
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #12 Skrevet 24. april 2016 Han bør jo gjøre noe for han kan risikere å ikke bli resertifisert til å jobbe på båt. Hellstrøm hadde et program om akkurat det der husker jeg. Hvor mye veier han? Anonymous poster hash: 08d69...180 Du skal ikke se bort fra at det er det mannen til Hi vil... Legg på noen ekstra plager og få aap og tilslutt uføretrygd pga. helsen, så kan han jo spille døgnet rundt.... Uansett, om mannen mister jobben og blir gående på dagpenger (noe som absolutt er et sannsynlig scenarie slik han holder på), vil han jo også kunne spille døgnet rundt. Høres ut som om det er det han vil. Anonymous poster hash: 119a7...88d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #13 Skrevet 24. april 2016 Du skal ikke se bort fra at det er det mannen til Hi vil... Legg på noen ekstra plager og få aap og tilslutt uføretrygd pga. helsen, så kan han jo spille døgnet rundt.... Uansett, om mannen mister jobben og blir gående på dagpenger (noe som absolutt er et sannsynlig scenarie slik han holder på), vil han jo også kunne spille døgnet rundt. Høres ut som om det er det han vil. Anonymous poster hash: 119a7...88d Synes det er en litt drøy antagelse du kommer med her- om et menneske du aldri har møtt. HI skriver heller ingenting om arbeidslyst/arbeidsmoral så du har ingen bakgrunn for å tenke i de baner. Anonymous poster hash: 08d69...180
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #14 Skrevet 24. april 2016 Synes det er en litt drøy antagelse du kommer med her- om et menneske du aldri har møtt. HI skriver heller ingenting om arbeidslyst/arbeidsmoral så du har ingen bakgrunn for å tenke i de baner. Anonymous poster hash: 08d69...180 Det har du forsåvidt helt rett i at jeg ikke vet så mye om hans arbeidslyst/-moral, men siden mannen ikke deltar i hjemmet, ikke deltar i familielivet, men foretrekker å sitte og spille så mye som han gjør, og ikke er villig til å spille mindre, da er han mest trolig spillavhengig. Da gjør Hi lurt i å huske det du skrev om at han risikerer å ikke lenger få godkjenning til å reise ut fordi han ikke vil bestå helsesjekken. Og om han med åpne øyner går inn i det å miste jobben, da mener jeg at det er greit å stille spørsmålet om han gjør det med vilje. Anonymous poster hash: 119a7...88d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #15 Skrevet 24. april 2016 Ta deg sammen og gå ned i vekt på den måten du klarer. Ta vekk sukkeret, den dreper dere begge.. SMÅ porsjoner. Bli mer aktiv selv! Gå tur hver dag helsa tillater det. Du kan ikke kreve at ha skal bli sexy hvis du selv forfaller og er i samme tilstand vel? Jeg holder meg slank for min egen del(helse) men er også lat, så er jo kjekkest å være lett. Lettere å gjøre husarbeid/jobbe mm. Ser du ikke den selv? Men ønsker å se flott ut for ham også! Ønsker at han ser på meg med begjær. Vært sammen like lenge som deg HI. Anonymous poster hash: ba561...777
Gjest Antarctica Skrevet 24. april 2016 #16 Skrevet 24. april 2016 Deres problemer i livet er nok på grunn av helt andre ting enn overvekt, men der har man alltids en knagg å henge det på...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #17 Skrevet 24. april 2016 Hi her. Jeg vet jeg ikje er lekker. Jeg har veid 130 kg. Da er kroppen ødelagt, jeg gikk ned til 70, og opp igjen til 90, som jeg veier no. Jeg prøver å trene, har pt timer 1 ganng pr uke, zumba 1 gang pr time. Prlver ellers å trene to tre ganger. Nen er ikke noe flink med kost. Er for mye sjokolade og boller. Jeg vet jo jeg ikke er lekker og sexy. Då jeg tør jo ikke gå heller, for da blir jeg jo alene. Det er jo klart. Jeg ser jo det. Hans arbeidsmoral er det ikke noe i veien for, han kobbet godt når hanver på jobb, det er når han er hjemme at han har FERIE. Da skal det helst ikke skje noe. Noen spurte om hans vekt.... 171 CM OG 95-97 KG varierer der..... Anonymous poster hash: 0e2de...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #18 Skrevet 24. april 2016 Hi her. Jeg vet jeg ikje er lekker. Jeg har veid 130 kg. Da er kroppen ødelagt, jeg gikk ned til 70, og opp igjen til 90, som jeg veier no. Jeg prøver å trene, har pt timer 1 ganng pr uke, zumba 1 gang pr time. Prlver ellers å trene to tre ganger. Nen er ikke noe flink med kost. Er for mye sjokolade og boller. Jeg vet jo jeg ikke er lekker og sexy. Då jeg tør jo ikke gå heller, for da blir jeg jo alene. Det er jo klart. Jeg ser jo det. Hans arbeidsmoral er det ikke noe i veien for, han kobbet godt når hanver på jobb, det er når han er hjemme at han har FERIE. Da skal det helst ikke skje noe. Noen spurte om hans vekt.... 171 CM OG 95-97 KG varierer der..... Anonymous poster hash: 0e2de...0c9 Hjelper ikke å trene hvis ikke kosten er med Først kost, så trening! Du kan hjelpe mannen ved å lage sunnere mat og ikke kjøp inn potetgull og annet fetende. Dere begge har godt av å stramme inn litt. Så må du begynne å se på deg selv med nye øyne. Vær jente! Lakke negler, høye heler, daglig sminke, litt jentete snitt på klærne. Dette kan hjelpe deg med å holde fokuset på det du prøver å gjøre - endre deg. Begynn i dag! Ta vare på deg selv. Så kanskje mannen kommer etter. For hvorfor skal ha bry seg, stelle seg og gjøre seg fin? Når ikke jenta hans gjør det? Anonymous poster hash: ba561...777
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #19 Skrevet 24. april 2016 Hjelper ikke å trene hvis ikke kosten er med Først kost, så trening! Du kan hjelpe mannen ved å lage sunnere mat og ikke kjøp inn potetgull og annet fetende. Dere begge har godt av å stramme inn litt. Så må du begynne å se på deg selv med nye øyne. Vær jente! Lakke negler, høye heler, daglig sminke, litt jentete snitt på klærne. Dette kan hjelpe deg med å holde fokuset på det du prøver å gjøre - endre deg. Begynn i dag! Ta vare på deg selv. Så kanskje mannen kommer etter. For hvorfor skal ha bry seg, stelle seg og gjøre seg fin? Når ikke jenta hans gjør det? Anonymous poster hash: ba561...777 Dette var ett veldig fint svar. Det gjorde godt å lese. Jeg skal ta de ordene og gjemme dem. Tysen takk. Anonymous poster hash: 0e2de...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå