Gå til innhold

Nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 friske sunne barn;gutt og jente.

Har hus med 3 soverom.

Før vi fikk barn så vi oss selv med to barn,men nå har jeg veldig lyst på et barn til! Mannen sier ikke kontant NEI,men gir meg et blikk.... Trenger å høre fordeler og ulemper av dere 😆

Anonymous poster hash: d8d0a...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg og 😃😃 søren så vanskelig med denne nr tre....😓

Anonymous poster hash: 1b916...b50

Skrevet

Det vil jeg og 😃😃 søren så vanskelig med denne nr tre....😓

Anonymous poster hash: 1b916...b50

Skrevet

Jeg sa til mannen min:

Når vi om 15-20 år sitter og ser tilbake, tror du vi vil angre på at vi ikke fikk et barn til da?

Han svarte:

Ja, det er jeg helt sikker på...

Vi fikk nr tre, og nr fire 😉

Nå er yngste 7 år og vi har aldri angret, ser lyst på fremtiden og et liv fylt med store familieselskaper, flotte barn, etterhvert svigerbarn og forhåpentligvis en haug med barnebarn.

Anonymous poster hash: f8843...b84

Skrevet

Vi får nr 3 om maks 5 dager ( er over termin) storebror er 9 år og storesøster er 7 år. Huset er stort med 5 soverom og 3 bad, så spørs om vi ikke går for nr 4 om noen år også ❤

Anonymous poster hash: 52753...c42

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer helt an på hvor gamle de andre er. Er de små så kjør på!

Sånn utover det er det jo bare å få de ungene dere vil, jeg for min del skulle ønske jeg fikk nr 3 lenge før jeg gjorde

Skrevet

Vi har tre. Føler meg veldig lykkelig og takknemlig som har fått tre barn, selv om de er smågale villbasser til tider, og krangler så busta fyker. Elsker dem så høyt og kunne aldri vært en av dem foruten.

Anonymous poster hash: 1dea0...10f

Skrevet

Vi levde ett behagelig liv med to barn i mange år. Årene gikk før vi begynte å diskutere om vi kanskje skulle få ett barn til. Da vi endelig bestemte oss viste det seg at det ikke var like enkelt å bli gravid som ved de to første. Vi måtte derfor vente enda noen år på lillesøster. Heldigvis lyktes vi til slutt :-) Og vi har selvfølgelig ikke angret ett sekund på avgjørelsen vi tok. Hvis det hadde vært opp til meg og hvis vi hadde vært litt yngre så hadde jeg gladelig fått en/ ei til . Lykke til med avgjørelsen :-)

Anonymous poster hash: e486d...ad1
Skrevet

Man angrer ikke på de en fikk, men de en ikke fikk 😉

Anonymous poster hash: 0aee6...e76

Skrevet

Vi har akkurat fått nr tre. Har ikke så stort hus, og "bare" tre soverom, men de to eldste synes bare det var koselig å dele rom 😉

Jeg er SÅÅÅ glad vi fikk nr tre! Er så forelsket i den lille og hjemmet vårt er nå et skikkelig salig og meningsfullt kaos 💙✨ Dessuten er storesøsken så opptatt av babyen, så tror det var veldig sunt for dem å få et søsken til..

Anonymous poster hash: 8bdea...024

Skrevet

Vi ble uplanlagt gravide med nr 3 i fjor, da de to eldste var 5 og 7 år gamle. Nå er minstemor snart 9 mnd og hun er hele familiens lille kosedyr, og lyser opp dagene våre med smil og babykos❤️ Er SÅ glad for at vi bare hoppet i det, familien føles nå komplett og tre soverom er null problem, der det er hjerterom er det husrom osv ;)

Anonymous poster hash: b4319...d59

Skrevet

Hmmm.... Hvor gamle er dere da? Jeg blir 33 år nå i år! Barn på 3år og 1 år. Jeg vet at jeg vil ha et barn til,men hvordan klare å overbevise mannen om at det er bra?! Og helst før jeg er 35!

HI

Anonymous poster hash: d8d0a...fc0

Skrevet

Jeg fikk barn da jeg var 30 og 31år. Vi ventet noen år mannen var ikke så overbevist,vi hadde mer enn nok med to tette men nå er de 5 og 6 år og alt løsnet. Jeg er gravid med nr 3. Mitt råd er å glemme nr 3,var sammen i to år med de barna du har og mannen. Du vil rekke nr 3.

Anonymous poster hash: dce0e...846

Skrevet

Vi ville ha nr 3, en liten etterpåklatt! Vel det ble tvillinger så da ble det utskiftning av bil og mye styr, men veldig kjekt!

Anonymous poster hash: 06f29...561

Skrevet

Nr 3 gjorde familien komplett! Hadde vi ventet hadde hun nok ikke kommet. Ikke fordi vi ikke hadde fått det til, men fordi vi hadde blitt mettet for lang tid fremover og vi sannsynligvis ikke hadde orket en ny småbarnstilværelse.

Anonymous poster hash: c2e49...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...