Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Jeg kan ta til tårene av både ting jeg leser og ser. Både gode og dårlige nyheter. Mannen ler litt av meg når jeg ser på TV-serier og sipper. Kan gråte like mye av saker som innbefatter dyr som mennesker. Ble enda "verre" etter at jeg fikk barn. Er spesielt følsom ift barn merker jeg. Flere sippegurier der ute? Anonymous poster hash: a5120...b4b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Jepp!!! Hadde ikke en brøkdel av følelsesregisteret før jeg fikk barn! Nå er det oversvømmelse i øynene rett som det er;og på godt og vondt! Merkelig greier.... Anonymous poster hash: 682c9...5c6
TPK Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Nei. Kun litt nå når jeg er høygravid og hormonell.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Ja, det er jeg. Og føler jeg går med hjertet på utsiden iblant. Blir og veldig lett glad i menneskene på min vei og. Anonymous poster hash: 6e963...b8f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Ja, jeg er det! Min teori er at man enten er styrt av følelser eller fornuft, altså den ene er sterkere enn den andre Og jeg er helt klart styrt av følelser Men på bakgrunn av min oppvekst og historie, har jeg stengt dem, eller mer rett, gjemt dem, og kan for utenforstående virke kaldt og upåvirkelig. Jeg er jo ikke det, jeg har bare lært å beskytte meg selv. Hjemme kan alt mulig få meg til å sippe litt, glade reklamer og dårlige filmer Men utad er jeg den mest rolige og avbalanserte, spesielt på jobb som sykepleier Anonymous poster hash: 4ca76...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå