Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Hei! Jeg skal snart leie en kjellerleilighet. Lurer på om noen kan fortelle meg om det er noen krav med tanke på brannvarsling. Dersom det er brann i overetasjen og brannalarmen går der - skal det være noe direkte kobling til brannalarmen i min leilighet slik at den også går? Og omvendt, om det skulle bli brann hos meg. Vil brannalarmen gå oppe? Bare noe jeg tenkte på plutselig! Anonymous poster hash: f7577...468
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Det er ikke krav til seriekoblede alarmer. Det er krav til røykvarslere minst i hver etasje (mener jeg å huske at det er). Det skal også være rømningsveier og brannslokningsutstyr. Anonymous poster hash: 5b708...ddf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Det er ikke krav til seriekoblede alarmer. Det er krav til røykvarslere minst i hver etasje (mener jeg å huske at det er). Det skal også være rømningsveier og brannslokningsutstyr. Anonymous poster hash: 5b708...ddf Det h*n sier Anonymous poster hash: 9a7ae...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå