Marriet Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Ostefatet? Jeg serverer nok en gang ost og kjeks på fredagskvelden, og begynner faktisk å bli litt lei de samme ostene hver gang 😨 veldig godt, men skulle gjerne prøvd noe nytt. Føler jeg ofte blir så skuffa når jeg skal prøve meg på nye oster... bortsett fra diplomat da, som jeg prøvde for noen uker siden, så den har fått fast plass. Så...hva har du på ditt? Her har vi: Selbu blå Brie Jarlsberg Chevre Forest (røkt) Diplomat Camembert Og babybel 😂
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Gryere og rouqefort er alltid med. Selv om jeg ikke kan stave noen av dem. 😊 og brie selvfølgelig. Resten varierer vi etter lyst, og hva som er på tilbud i ostedisken Anonymous poster hash: c0f08...100
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Manchego er god. Det er en med paprikabiter i som også er god. Husker ikke navn lenger - hilsen hun som ikke lenger tåler melkeprotein og har såååå lyst på ost i kveld Anonymous poster hash: b1ded...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå