Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ostefatet?

 

Jeg serverer nok en gang ost og kjeks på fredagskvelden, og begynner faktisk å bli litt lei de samme ostene hver gang 😨 veldig godt, men skulle gjerne prøvd noe nytt. Føler jeg ofte blir så skuffa når jeg skal prøve meg på nye oster... bortsett fra diplomat da, som jeg prøvde for noen uker siden, så den har fått fast plass. Så...hva har du på ditt? Her har vi:

Selbu blå

Brie

Jarlsberg

Chevre

Forest (røkt)

Diplomat

Camembert

Og babybel 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gryere og rouqefort er alltid med. Selv om jeg ikke kan stave noen av dem. 😊 og brie selvfølgelig.

 

Resten varierer vi etter lyst, og hva som er på tilbud i ostedisken

 

Anonymous poster hash: c0f08...100

Skrevet

Manchego er god. Det er en med paprikabiter i som også er god.

 

Husker ikke navn lenger - hilsen hun som ikke lenger tåler melkeprotein og har såååå lyst på ost i kveld ;)



Anonymous poster hash: b1ded...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...