Gå til innhold

Dersom man leier ut boligen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har leid ut bolig som kan hjelpe meg med litt praktisk informasjon? Hva regnes som overskudd? Om man leier ut for f.eks 8000kr i mnd, så er det faste avgifter i mnd på ca 1700kr i kommunaleavgifter, 400 i forsikringer, 4500 i renter 700 tv og internett. Er da 700 kr som regnes som overskudd? Eller kan man ikke trekke fra renten? Så det blir 5200kr som blir regnet som overskudd?

 

 

Anonymous poster hash: ae02d...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det du sitter igjen med etter alt av omk. er trekt er overskudd. drit i renta:-)



Anonymous poster hash: a9bc5...2ab
Skrevet

Hva regnes som omk?

 

Anonymous poster hash: ae02d...a4f

Skrevet

Dytter

 

Anonymous poster hash: ae02d...a4f

Skrevet

Lån og renter regnes ikke inn i utgifter. Men, alt av kommunale, forsikring, TV/Internett, fellesutgifter, brøyting, plenklipping, materialer til vedlikehold eks olje til terasse ol trekkes fra leieintekter. Så det er nok beløpet på 5000kr og noe som regnes som overskudd.

 

Anonymous poster hash: 04c66...111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...