Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Det er jo gruelig ekkelt, men hvilkepulsen min er på ca 100-110. Vanligvis er den på rundt 70 tror jeg. Aner ikke hvor mye den stiger til når jeg faktisk er i aktivitet, men da føles det jo ut som om hjerter skal hoppe ut av brystet på meg. Er det helt vanlig med høyere puls som gravid? Er 36 uker på vei nå forresten. Har hatt det sånn i mange uker allerede, men har glemt å spørre på kontroller. Tror jeg skal gjøre det neste gang da for det er jo ubehagelig. Men det er vel ikke farlig? Anonymous poster hash: 5287c...520
Ylva og Mathilde Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Helt vanlig, hadde 120-130 når jeg skulle sove, og da hadde jeg ligget stille lenge.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Jeg fikk hjerteflimmer og ble lagt inn på sykehus med en puls på 170-180. Er gravid. Det var ikke vanlig i min alder å få, men forstod at det ikke var helt uvanlig hos gravide. Fikk medisin som fikk stabilisert hjerterytmen igjen heldigvis. Håper jeg slipper flere slike opplevelser! Anonymous poster hash: d73b9...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå