Gå til innhold

Jeg er utro med broren hans...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et forhold til svigerbror... jeg er gift med en mann som kjeder meg og for to år siden ble det en gnist mellom meg og svigerbror.

Svigerbroren sier han elsker meg.. og jeg elsker han...

Hvordan i alle dager kan jeg få sagt dette til min mann? Har det helt forferdelig og dette vil knuse han og familien hans. Jeg vil være sammen med broren hans istedet.

Heldigvis ingen barn i bildet men situasjonen er forferdelig.

Vennligst ikke masse innlegg om hvor forferdelig jeg er. Det vet jeg godt allerede.

Anonymous poster hash: 99387...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg føler litt på det samme selv - men her har det aldri skjedd noe mellom meg og broren.

Vi har bare en helt fantastisk kjemi, samme interesser, samme musikksmak (og går på en del konserter sammen, uten mannen - han synes vi er sære), ler oss ihjel av de samme tingene og kan sitte å prate sammen i timesvis, osv osv.

Samboeren min synes det er flott at jeg og broren har så god tone, han skulle bare visst hvilke tanker jeg sitter med.

Han er en helt annen type enn meg og broren, og jeg skjønner ikke hva jeg falt for når jeg tydeligvis er mye mer tiltrukket av broren hans.

Vondt og vanskelig, har ingen råd dessverre.

Men hvis du tror dette virkelig er det store så er det kanskje en sjanse man må ta?

Hva om du angrer resten av livet på at du ikke tok steget fullt ut?

Det vil garantert bli bråk først, men tror du ikke det vil gå seg til med tiden?

Anonymous poster hash: 8ecf5...8a1

Skrevet

Vil broren at dere skal gå ut offentlig?

I tilfelle så lever dere bare en gang, så go for it, men ikke forvent at noen i familien inkludert mannen din vil like deg på noen år. Og broren må innstille seg på å miste broren sin på ubestemt tid, kanskje for bestandig. Kanskje mannen din har mer følelser for deg enn det du antar?

Jeg er i utgangspunktet for kjærligheten, men her kan det bli vanskelig m en lykkelig slutt altså....

Dere får gå for magefølelsen! Lykke til...

Anonymous poster hash: dc156...e05

Skrevet

Om dere lever dette ut blir det bare dere. Mannen din og familien vil mest sannsynlig bryte kontakten, og det kan kanskje familien din finne på å gjøre også.

Om dere er forberedt på dette - kjør på.

Anonymous poster hash: fc8c0...0b9
Skrevet

Kameraten til min bror "stjal" samboeren til broren sin. Etter det har de ikke vært på talefot, er mange år siden nå. Hele familien er knust i fillebiter i forskjellige leirer, noe som ikke bare er forårsaket av situasjonen mellom brødrene

Anonymous poster hash: 64473...dd3
Skrevet

Som andre påpeker - om du og svogeren din blir et par, da risikerer han å miste hele familien sin. Er han klar for det? Er du så viktig for ham?

Om det virkelig er ekte kjærlighet mellom deg og ham, da må du begynne å gjøre ting riktig. Nr. en er å ikke ha kontakt med svoger på en stund. Nr. to er at du skiller deg fra mannen din. Nr. tre er at du og svoger holder dere helt borte fra hverandre inntil skillsmissen er et faktum og helst enda lenger. Om dere etter det greier å ligge lavt i terrenget, men at han sørger for å informere familien slik at de ikke hører det fra andre, da kan det være at han har en sjanse til å beholde familien. Men det spørs vel...

Om du og svogeren din elsker hverandre, da greier dere å holde avstand til hverandre i over et år for at han skal ha en liten sjanse til å holde på familien sin.

Anonymous poster hash: fbfe8...0b9
Skrevet

Da gjør du det slutt med mannen din.

Lever som singel ei god stund før du liksom begynner å date broren.

Anonymous poster hash: 3ff5f...0e3

Skrevet

Dømmer deg ikke - slikt kan skje de beste av oss. Som regel når det opprinnelige forholdet allerede er døende. Det er vanskelig og smertefullt uansett hva du gjør. Jeg står midt oppi mitt livs dilemma - far til mine barn eller mannen jeg elsker og har elsket i mange mange år. Føler hele verden vil fordømme meg om jeg velger kjærligheten... men verden vil da at jeg skal være ulykkelig?

Om dere virkelig elsker hverandre, så er jeg enig med innlegget over. Gjør ting i rett rekkefølge, så har dere en sjangs til å leve et godt liv med familien intakt.

Anonymous poster hash: 2e190...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...