Gå til innhold

Jobbintervju og tilbakemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på intervju for en uke siden. Føler det gikk bra. Var to stk som holdt intervjuet.

Fikk beskjed at jeg skulle få svar på om jeg var med i runde 2 i dag.

Hørte ikke noe så ringte 15:30.

Han ene sa at de dessverre ikke rakk alle intervjuer før helgen og hadde to igjen på mandag og på tirsdag så skulle få svar på onsdag.

Hvis jeg absolutt ikke var aktuell til neste runde så hadde han vel sagt det på tlf? At beklager men du er ikke med videre?

Eller er jeg helt på tur?

Har veldig lyst på den jobben :)

Anonymous poster hash: caa83...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de ikke avslår noen før de har gitt jobbtilbudet til noen som samtidig takker ja. Slik kan de folk i reserve.

Anonymous poster hash: 6eb58...93d

Skrevet

Min erfaring er at de ikke avslår noen før de har gitt jobbtilbudet til noen som samtidig takker ja. Slik kan de folk i reserve.

Anonymous poster hash: 6eb58...93d

Jada men er snakk om runde 2.

Var en av 15 (190 søkere) på runde 1, så skulle de ha ca 8 på runde 2 før de bestemte seg.

Skrevet

Tror nok ikke de kan eller vil avvise noen før alle har vært inne. Du er jo aktuell siden du er på intervju. Om du er aktuell til runde nr. 2 vet de vel ikke før de har hatt inn de to siste. Så vil ikke tro de avslører noe før det.

Men masse lykke til! Skikkelig nervepirrende det der..

Anonymous poster hash: a777c...6ef

Skrevet

Tror nok ikke de kan eller vil avvise noen før alle har vært inne. Du er jo aktuell siden du er på intervju. Om du er aktuell til runde nr. 2 vet de vel ikke før de har hatt inn de to siste. Så vil ikke tro de avslører noe før det.

Men masse lykke til! Skikkelig nervepirrende det der..

Anonymous poster hash: a777c...6ef

Ja er skikkelig spent.

Har utrolig lyst på den jobben. Er snakk om yrkesbytte også og dette er en stilling jeg kan se meg "bli gammel" i

Har også bare 1 mnd oppsigelse og de virker veldig interessert og vi hadde en god kjemi (følte jeg)

Når de spurte om jeg hadde noe å tilføre på slutten av intervjuer svarte jeg bare at jeg kunne tenkt meg å jobbe sammen med de og at jeg følte vi kunne bli et bra team, noe de bekreftet så ja jeg dør litt innvendig :/

Skrevet

,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...