Gå til innhold

Sjefen sender meg meldinger på privaten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. sjefen min er kjekk og grei og vi har en god tone på jobb. Men jeg synes det blir ubehagelig når han sender meg meldinger på sms om hva jeg driver med på en fredag liksom...

Han er vel ca ti år eldre enn meg, jeg er 26.. og han er singel og jeg er singel men allikevel.

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: b299c...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorert.

Anonymous poster hash: 81fcd...9e6

Skrevet

Kan jo ikke ignorere føler jeg, da blir det kleint på jobben...må gi en respons som forteller han at jeg synes dette er en dårlig idé.

Men hvordan??

Skrevet

Kan du ikke bare skrive: "Slapper av etter en hektisk uke på jobb, så er jeg klar for ny giv på mandag! Snakkes over helga :-)"

Anonymous poster hash: 23ed5...b06

Skrevet

Han er veldig flørtende så er redd han blir sur hvis jeg ikke flørter tilbake :(

Skrevet

Si at du er på romantisk weekend?

Skrevet

Hvorfor ikke flørte tilbake da? Er du totalt uinterressert, eller i overkant moralsk?

Anonymous poster hash: 9f030...3cb

Skrevet

Han er veldig flørtende så er redd han blir sur hvis jeg ikke flørter tilbake :(

Makan til tafatt dame da. Hvis du flørter tilbake, slutter han i hvert fall ikke.

Mistenker at du egentlig liker det....

Anonymous poster hash: 3e4aa...625

Skrevet

Det spørs på hva du ønsker det. Hvis du vil beholde jobben, så avviser du ham på en grei måte a la en foreslo over her (sees på mandag). Hvis du vil ha et forhold til ham og finne deg en annen jobb, så kjører du på!

Anonymous poster hash: 260c4...de3
Skrevet

Det kommer aldri noe godt ut av å "please" sjefen på privaten! Du må skrive et eller annet god helg og sees på mandag og ikke svare mer etter det. Om du får flere meldinger later du Som om du har det så travelt at du ikke fikk svart. Og slik fortsetter du til han skjønner tegninga.

Skriv BARE slike ting som aldri kan misforstås eller brukes mot deg. Verken at du ikke vil kommunisere med han eller at du "flørter" tilbake. Det er livsfarlig i det profesjonelle livet.

Anonymous poster hash: 219de...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...