Gå til innhold

Noe vits å ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i 30-40 minutter hatt krampeaktige smerter i magen, konstant. Ikke som ved rier. Sterke kynnere 2-3 ganger i samme periode. Og føler meg så uvel, kvalm og uggen. Høres dette ut som noe man burde sjekke på føden eller er det mest sannsynelig bare omgangssyke eller noe? Er 30 uker.

Anonymous poster hash: 5f761...9af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt

Anonymous poster hash: 55b7f...dff

Skrevet

Ring heller en gang for mye ❤️ Håper det er helt ufarlig, og at alt er i orden 😃

Skrevet

Takk for svar. Smertene har flyttet seg fra magen og sitter nå konstant i ryggen. Litt smerter når magen strammer seg ved kynnere, men synes absolutt ikke det minner om rier...

Skrevet

Håper du ringer føden med en gang!

Skrevet

Jeg har ikke ringt føden. Dette er tredje barnet, og med de andre har jeg ringt føden hver gang det har vært noe, men det har aldri vært noe galt. Og jeg mistenker på en måte ikke at det er det nå heller. Tenkte bare å høre her inne.. Smertene har roet seg en del, fortsatt harde kynnere. Jeg ringer etterhvert om det ikke gir seg selvfølgelig.

Skrevet

Spiller ingen rolle hvordan de andre har vært, alle svangerskap er forskjellige. Du vil aldri kunne tilgi deg selv i ettertid om det skulle være noe.

Skrevet

Det skader jo ikke å ta en telefon, det tar ikke så mye tid og du tar ikke opp plass. Da kan de som har fagkunnskap på dette området vurdere hva du bør gjøre. Hvis de mener du skal inn på kontroll så er det jo en grunn til det.

Skrevet

hvis du er redd ringer du, hvis du føler at det er trygt og la være gjør du det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...