Gå til innhold

Er dette dumt å skrive i arbeidssøknad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjkal skrive jobbsøknad, og jeg sliter forferdelig med formuleringene. Synes det er vanskelig å skulle fremheve meg selv, og synes også det er vanskelig fordi jeg har liten arbeidserfaring. Jeg jobbet noen år som ufaglært (butikk, barnehage) før jeg fkk barn og var hjemmeværende i noen år. Så ble jeg alene med barna og begynte på utdanning. Har nå lang utdanning, men lite arbeidserfaring (var ikke mulig å jobbe ved siden av studiene mens barna var små og jeg var alene). Er ferdig utdannet nå, og ikke lenger alene (og barna er ikke så små lenger). Er det dumt å fremheve at årene som student og alenemor har lært meg å være strukturert og prioritere arbeidsoppgaver? Det er absolutt sant, men er det teit å skrive det?

Anonymous poster hash: 32454...263
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg er helt greit å skrive.

Anonymous poster hash: 9fbe9...1b2

Skrevet

Nei, synes det er en god ide. Jeg som arbeidsgiver hadde satt pris på det da du viser at du har fått noe ut av den tiden selv om det er et tomrom på cv`en :) 

Anonymous poster hash: 4c244...5d2
Skrevet

Nei, synes det er en god ide. Jeg som arbeidsgiver hadde satt pris på det da du viser at du har fått noe ut av den tiden selv om det er et tomrom på cv`en :)

Anonymous poster hash: 4c244...5d2

Mulig jeg er teit her nå, men er studier ett tomrom i en cv?

Anonymous poster hash: e544c...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...