Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Til min 7 åring. Kom hjem med en ødelagt matboks da en gjeng usiviliserte unger hadde kastet seg over den fordi de ville ha pizza og prøvd å ta maten fra henne . Grunn til å være irritert eller har jeg meg selv å takke? Anonymous poster hash: 2868e...49f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Dette må du selvfølgelig følge opp med skolen og foreldre. Helt uakseptabelt. Anonymous poster hash: 193b2...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Det er ikke din eller barnet ditt sin feil, men de barna som kastet seg over maten hennes sin feil. Ta det opp med lærer og foreldrene. De er mennesker på 7 år, ikke apekatter, og må klare å oppføre seg som mennesker. Anonymous poster hash: d1e98...696
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Skal ta det opp på mandag.. Idag møtte jeg kun på SFO ansatte. Ingen lærere var tilstede i lunsjen. Går i 1 klasse. Anonymous poster hash: 2868e...49f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 For å si det sånn, sønnen min går i 2. Klasse, og har siden 1. Klasse hatt en dag i uka med middagsrester i matpakken, alt fra spaghetti, pizza, vårruller, fiskepinner osv, og det er aldri noen som hverken har kastet seg over hans mat eller ødelagt matboksen hans av den grunn. Dette må tas opp. Ikke grei oppførsel i det heletatt. Anonymous poster hash: d1e98...696
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 Skal ta det opp på mandag.. Idag møtte jeg kun på SFO ansatte. Ingen lærere var tilstede i lunsjen. Går i 1 klasse. Anonymous poster hash: 2868e...49f Mener du at ingen voksne var tilstede i lunsjen til 1.klasse? Det er uakseptabelt. Og nå har du et godt argument til lærer om hvorfor dette må endres. Anonymous poster hash: 898da...ad7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Dette tar du opp. Både at datteren din ble angrepet og at det ikke var voksne til stede i lunsjen. Anonymous poster hash: 8ee8d...69e
Gjest Antarctica Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Jøss?!?! Er det det rene apeburet der? Det skal være trygge og hyggelige forhold der barna spiser, og de skal selvsagt få ha maten sin i fred! Det ville jeg ha gått videre med.
skinnfilla Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 I alle dager! Hva slags dyr går hun i klasse med? Stakkars lita😔 Og det skal være lærer tilstede når de spiser .
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 Hva i all verden? Kaster seg over matpakka til andre? Hvem går hun på skolen med egentlig, har jeg aldri hørt om før! Her er det enkelte i klassen som trenger en snakk om manerer! Anonymous poster hash: 8ef98...341
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Hadde helt klart tatt opp dette med skolen jeg ja, det er en grunn til at man på barneskolen bør ha lærer eller andre voksene rundt en når man spiser lunsjen sin. Gi ungen trøst, få henne til å forstå at dette ikke er deres feil, for her er det foreldre som har manglet å gi ungene sine en del av oppdragelsen sin, og lærere som ikke har vært der de burde være. Anonymous poster hash: 5088a...818
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 Jobber i skole og dette er ikke helt normaly slik jeg ser det. Ta det opp med skolen. Har vært i alt fra 1. til 7. klasser og vi har altid hatt en regel ang mat. *Man lar de andre ha maten sin i fred. Har man glemt mat kan man spørre om noen har noe til overs. Anonymous poster hash: c179b...2ed
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 Takk for svar.. Dette er to gutter i klassen som bruker å gjøre slikt sa dattra mi! De pleier også gjøre slikt mot andre når lærer er ute på inspeksjon sa hun. Dette skal taes opp! Anonymous poster hash: 2868e...49f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 Vi har og har hatt diverse problemstillinger mht klassen til vårt barn. Går i 2. klasse nå. Slik oppførsel skal selvsagt ikke bli tolerert. OG 1.klassinger skal IKKE være uten tilsyn. Jeg anbefaler: Send mail til skolen umiddelbart. - Du ber om å få vite konkret hvilke rutiner det er i forbindelse med måltider for de små - antall voksne, når barna går ut - tilsyn da osv. I tillegg spør du hva som konkret blir gjort for at de barna som ødela matboksen til barnet ditt og tok fra henne maten skal både skvære opp med ditt barn og hvilke rutiner barnet har når andre barn stjeler maten til ditt barn så ikke det går sultent. Hvis du ikke får svar ganske umiddelbart, sender du inn en klage etter skoleloven §9a3. (les paragrafen nøye og vær sikker på at du bruker pragrafens ord når du skriver klagen). Vår erfaring fra "vår" skole er at de lar det skure altfor lenge. Det er som regel ikke lærernes skyld, men systemet. OG det er det rektor som har ansvaret for! Ta tak i det snarest! Det blir ikke bedre med åra! Anonymous poster hash: 3dc38...4a8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 Takk for svar.. Dette er to gutter i klassen som bruker å gjøre slikt sa dattra mi! De pleier også gjøre slikt mot andre når lærer er ute på inspeksjon sa hun. Dette skal taes opp! Anonymous poster hash: 2868e...49f Har de tatt opp dette med lærer? Hvis de har det er det utrolig sløvt at ikke disse guttene voktes. Det bør uansett være en voksen tilstede til lunsj i førstetrinn. Hvis de ikke har tatt det opp og dette er et tilbakevendende problem er klassen utrolig tafatt. Anonymous poster hash: 12daf...270
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #16 Skrevet 22. april 2016 Har de tatt opp dette med lærer? Hvis de har det er det utrolig sløvt at ikke disse guttene voktes. Det bør uansett være en voksen tilstede til lunsj i førstetrinn. Hvis de ikke har tatt det opp og dette er et tilbakevendende problem er klassen utrolig tafatt. Anonymous poster hash: 12daf...270 Jeg vet ikke om det er tatt opp med lærer.. Slik jeg forsto det pleier de som sagt å holde på slikt når ingen voksne er tilstede. Vet ikke om barna er redde for å "sladre" eller hva. Hun hadde forresten spist opp maten sin, men måtte skynde seg før de tok den.. (Ifølge henne selv). Kjente jeg ble rimelig provosert. "Låsen" på matboksen er revet av!! Anonymous poster hash: 2868e...49f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #17 Skrevet 22. april 2016 Jeg reagerte forresten også på at 1 klassinger sitter alene i lunsjen! Anonymous poster hash: 2868e...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå