Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Siden " alle" anbefaler styrketrening for å forme kroppen /gå inn i cm. Trenger jeg tips til øvelser å gjøre hjemme. Kommer meg ikke til treningsstudio . Gjerne programmer som jeg kan gjøre. Her matte , og manualer opp til 5 kg. Holder det med trening 3-4 ganger i uken? Anonymous poster hash: 109a7...cc4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Jeg anbefaler å søke ey treningsprogram på YouTube. For eks kan du søke etter jullian michaels sine videoer. Masse bra der. Anonymous poster hash: c36c9...03e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Jeg har kjøpt meg kettlebell, og er veldig fornøyd. Kjøpte i første omgang en ti-kilos og følger program fra videoer på YouTube, mye bra der 😄 Setter av 20-30 min 4-5 ganger i uka. Får en skikkelig god workout og høy puls på den korte tida og får virkelig brukt hele kroppen 👍🏻😊 Anonymous poster hash: 53582...e7c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Sjekk yngve i puls (nrk). Der er det masse du kan gjøre uten noen form for treningsapparater. Ellers så er det viktig at du passer på holdning og at du gjør øvelsene rolig slik at kjernemuskulaturen får gjøre jobben. Anonymous poster hash: 64584...022
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Kayla Itsines bikini body guide - du får programmet for en tier på ebay, Kjempebra! Anonymous poster hash: f916e...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå