Gå til innhold

Stripet håret til en venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som var rødbrun og prøver å bli lysere. Hun har ikke tålmodighet, så denne uken har hun tryglet meg om å stripe henne hele tre ganger. Jeg sa nei siste gangen for håret må få hvile og bli kuret. Nå er det litt ganske gult i stripene siden det er mange lag med butikkfarge det skal gjennom.

Jeg er ikke frisør eller noe så jeg sa til henne jeg bare gjorde som jeg fikk beskjed om. Har stripet meg selv i hette hjemme i flere år. Nå er hun sur for hun ikke er fornøyd med fargen, i tillegg har det slitt på håret, noe som hun mener er min feil!

Hva kan jeg si til henne? Hun vil i tillegg at jeg skal stripe det igjen, noe jeg nekter. Hun forstår ikke at dette er en prosess som tar tid og bør gjøres hos frisør.

Anonymous poster hash: 7fcac...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor skal du orke å hjelpe hun når hun beskylder deg for ting du ikke kan gjøre noe med..

Si at du tør ikke å gjøre det flere ganger pga hår kvalitet og at du anbefaler hun å gå til frisør

Endret av klg,2 boys now:)
Skrevet

Trodde ALLE visste hva som skjer med striping/ bleking av rødt/ rødbrunt hår...

Anonymous poster hash: 2b1f0...3b3

Skrevet

Si at du prøvde og at du ser at dette ikke går. At hun må ta turen til frisøren om hun vil at det skal bli gjort riktig og redde håret og at du sier dette for det er faktisk måten dette må gjøres på om hun skal bli mer fornøyd med resultatet. 

Anonymous poster hash: b1d0c...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...