Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Hvilket firma brukte du? Eller gjorde dere det selv? Ble det dyrt? Noen anbefalinger? Anonymous poster hash: a55fc...643
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Min anbefaling er å tenke nøye gjennom ting mht hvordan du vil ha det før dere gjør noe som helst. Tegne selv. Tenk gangflater, naturlige ting som bør stå ved siden av hverandre, hvor er vannrør. Passe på at ikke dører til rommet kolliderer med dører i kjøkkeninnredning. Velg skuffer der det går Vurder å gjemme husholdningsmaskiner i skap med uttrekkbar hylle Anonymous poster hash: 11f83...61e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 vi gjore alt selv. hyret kun rørlegger og elektriker. men tegnet kjøkkenet tusen ganger først, tok utgangspunkt i den gamle kjøkkenløsningen, da tenker jeg på, hva jeg likte med den og hva jeg hatet med den, dette slika t jeg kunne videreføre det jeg likte, og endre det jeg hatet. jeg tenkte på plassering av vask, koketopp og steikovn og kjøleskap, at det skulle være praktisk og stå i forhold til hverandre. skuffer og skap, og tenkte på hva som evt skulle være inni disse, slik at det ble lett tilgjengelig når man bruker kjøkkenet, hos oss er alt av kriker og kroker brukt. hjørneskap med utrekksinnnredning, så får man også brukt den dødplassen. så vil si vi har fått ett funsjonelt, romantisk kjøkken, uten døarelaer, vi kjøpte fra Ikea, og fikk god hjelp der til å bestille, har både bestilt og fått tilsendt og vært å plukket selv, må si jeg likte plukkinga best, da hadde jeg kontroll på alle delene og viste at ikke noe manglet, da jeg bestilte manglet en hel del, og måtte etterbestilles. vi brukte en uke på å pusse opp kjøknet, dette inkl riving og oppbygging. så er relativt fort gjort om man klarer å organisere riktig mtp rørlegger og elektriker. Anonymous poster hash: 93ad4...c44
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Enig med anonym over her. Ellers kan være lurt å sjekke litt hvilken leverandør som har de smarteste løsningene i forhold til deres ønsker. Jeg pusset opp kjøkkenet for to år siden. Rev alt og gjorde jobben med vegger og gulv selv. Kunne nok montert kjøkkenskapene selv også, men valgte å bruke montør fra Kvik, som jeg bestilte kjøkkenet av. Rørlegger og elektriker kom utenom, men det var stort sett bare tilkobling å gjøre for de, ettersom jeg hadde nok punkter de kunne bruke. Husker ikke helt hva jeg betalte, men mellom 120-160.000 totalt sett, var det nok. Anonymous poster hash: 07e04...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå