Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Hvordan skjønner man at hunden har blitt glemsk/dement? Har en hanhund på ca 7 1/2 år. Virker som om han til tider "glemmer". Han kan ha vært på tur for så å stille opp til å gå på tur igjen når vi skal ut av døra 5 min. etter turen han nettopp var på. Ser ut til at han kjenner igjen folk, men sikker kan vi egentlig ikke være for han er jo glad uansett hvem som kommer. Anonymous poster hash: 2dfdb...9ff
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Hunden min er også 7 år. Han har begynt med den samme adferden. Men på tur husker han hvor han gjemte alle de fine pinnene før snøen kom så ham har god hukommelse. Jeg tror han har blitt mer redd for å bli etterlatt alene og så fort vi beveger på oss tror han vi skal dra og stiller seg opp ved døra for å bli med. Anonymous poster hash: 9f837...f46
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Kan være noe der ja. Jeg var bortreist med barnet i påsken mens mannen var igjen hjemme med jobb og hund. Hunden har blitt mer intens på meg etter påsken. Før det var det stort sett mannen han gjorde dette med. Har liksom vært "de to" fra første dag selv m det er jeg som har hatt det meste av steller med hunden. Anonymous poster hash: 2dfdb...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå