Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Vi ga bort bilsete til venninnen min når hun var gravid, da hun hadde veldig trang økonomi, og vi valgte å gi bort det meste av baby utstyret til andre som kunne trenge. Nå har hun helt normal inntekt.. Og hun selger nå bilsetet hun fikk av oss til 500,- eller høystbydende over dette. Synes helt ærlig at det er noe frekt å selge noe en selv fikk gratis.. Anonymous poster hash: 44670...ab8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Dere GA det bort. Dere kan vel strengt tatt ikke si noe på det da.. Anonymous poster hash: 4e424...ce0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Dere GA det bort. Dere kan vel strengt tatt ikke si noe på det da.. Anonymous poster hash: 4e424...ce0 Ja, og hun selv sa hun skulle gi det videre når hun ikke skulle bruke det lenger. Nå krever hun 500,- for setet, etter det er brukt av 4 barn, noe hun ikke informerer om i annonse. Anonymous poster hash: 44670...ab8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Jeg ville ikke sagt noe, men hadde tenkt at det var smålig av henne. Anonymous poster hash: 18956...530
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Slutt å gi bort ting hvis du fortsatt vil bestemme over tingen. Anonymous poster hash: 374a7...dce
<3Barn&Engler<3 Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Noe usikker. Altså, opplever lignende her, venninnen min selger et sete hun fikk av oss, men så er økonomien hennes trangere, hun trenger pengene. Men burde nok informert litt i forhold til forbruk/alder på setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå