Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ga bort bilsete til venninnen min når hun var gravid, da hun hadde veldig trang økonomi, og vi valgte å gi bort det meste av baby utstyret til andre som kunne trenge. Nå har hun helt normal inntekt.. Og hun selger nå bilsetet hun fikk av oss til 500,- eller høystbydende over dette.

 

Synes helt ærlig at det er noe frekt å selge noe en selv fikk gratis..



Anonymous poster hash: 44670...ab8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere GA det bort. Dere kan vel strengt tatt ikke si noe på det da..

 

Anonymous poster hash: 4e424...ce0

Skrevet

Dere GA det bort. Dere kan vel strengt tatt ikke si noe på det da..

 

Anonymous poster hash: 4e424...ce0

Ja, og hun selv sa hun skulle gi det videre når hun ikke skulle bruke det lenger. Nå krever hun 500,- for setet, etter det er brukt av 4 barn, noe hun ikke informerer om i annonse.

 

Anonymous poster hash: 44670...ab8

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe, men hadde tenkt at det var smålig av henne.

 

Anonymous poster hash: 18956...530

Skrevet

Slutt å gi bort ting hvis du fortsatt vil bestemme over tingen.

 

Anonymous poster hash: 374a7...dce

Skrevet

Noe usikker. Altså, opplever lignende her, venninnen min selger et sete hun fikk av oss, men så er økonomien hennes trangere, hun trenger pengene.

 

Men burde nok informert litt i forhold til forbruk/alder på setet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...