Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Spurte HIPP på facebook og fikk dette til svar. "Jenta di spiser godt med annen mat så du kan trygt gå over til HiPP 2 når jenta di er 6 måneder😊 HiPP 2 er ernæringsmessig tilpasset barnet ditt fra 6-12 måneder. HiPP er et fullverdig produkt som du kan bruke på akkurat samme måte som du bruker HiPP1." Men nesten overalt på internett står det at man skal fortsette med HIPP 1. Hva er riktig? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: da686...879
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Begynte med HIPP2 da han var 6 måneder, men da spiste han også grøt til frokost og kvelds, frukt til lunsj og litt middag. Anonymous poster hash: 53d91...41b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Ville fulgt produsenten sitt råd. Du har spurt de, og fått svar. Allikevel så vil du ha flere svar av anonyme folk som mest sannsynlig ikke har mer peil på hipp enn deg? Men vi har også byttet ved 6 mnd. til begge barna. Både med hipp og nan. Det er det som er anbefalt av produsentene. Er du veldig usikker så spør heller helsesøster. Anonymous poster hash: 56283...6ed
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Byttet når de var 6 mnd Anonymous poster hash: ab5f8...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå