Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Jeg trodde jeg var en av dem som ikke kunne få orgasme men fikk det endelig med partner nr 23 i rekka da jeg var passert 30 år. Anonymous poster hash: 433ce...071
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Har alltid fått det. Fra jeg var 16 år gammel og mulig heldig på det området. Anonymous poster hash: b7a5f...0af
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Jeg tror det, eller i hvert fall at flertallet av de som ikke kan få per dags dato kan oppnå orgasme. Det kan trenes opp og øves på, gjerne på egenhånd. Anonymous poster hash: 16c31...38a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Er selv 28 år, enn så lenge aldri fått orgasme. Anonymous poster hash: 1662c...801
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Vil tro det gjelder de aller, aller fleste ja. Det skal vel litt til å være født helt uten alle de tusen nervene de fleste har i klitoris? Anonymous poster hash: 0064c...47b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Vil tro det gjelder de aller, aller fleste ja. Det skal vel litt til å være født helt uten alle de tusen nervene de fleste har i klitoris? Anonymous poster hash: 0064c...47b Går på langt mer enn manglene nerver i klitoris... Hos meg er problemet at jeg føler det hele for intenst, og spenner hele kroppen, klarer ikke mange sekundene med stimulering, uten å bli sår, uansett hva. Anonymous poster hash: 1662c...801
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Går på langt mer enn manglene nerver i klitoris... Hos meg er problemet at jeg føler det hele for intenst, og spenner hele kroppen, klarer ikke mange sekundene med stimulering, uten å bli sår, uansett hva. Anonymous poster hash: 1662c...801 Har du prøvd å stimulere indirekte? Feks utenpå en truse? Eller med dusjstrålen mens du ligger i badekaret? Jeg strevde med det samme.. det er akkurat som om jeg er -fir- følsom. For øvrig hjelper det også med MASSE olje.. og jeg berører aldri klitoris direkte.. stimulerer på siden av den... og ikke med fingertuppene (det blir altfor følsomt of direkte vondt) men med langsiden av fingrene hvis du skjønner? Det er verdt å prøve litt mer altså 😁 Anonymous poster hash: dcc95...7f1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Har du prøvd å stimulere indirekte? Feks utenpå en truse? Eller med dusjstrålen mens du ligger i badekaret? Jeg strevde med det samme.. det er akkurat som om jeg er -fir- følsom. For øvrig hjelper det også med MASSE olje.. og jeg berører aldri klitoris direkte.. stimulerer på siden av den... og ikke med fingertuppene (det blir altfor følsomt of direkte vondt) men med langsiden av fingrene hvis du skjønner? Det er verdt å prøve litt mer altså Anonymous poster hash: dcc95...7f1 Alt dette er testet, også blitt testet ut bedøvende krem på resept, for å "numme" litt, så det ikke merkes så godt. Null hjelp, fortsatt vondt fortløpende. Anonymous poster hash: 1662c...801
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 Får bare med klitoris vibrator Anonymous poster hash: ac26d...f96
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Går på langt mer enn manglene nerver i klitoris... Hos meg er problemet at jeg føler det hele for intenst, og spenner hele kroppen, klarer ikke mange sekundene med stimulering, uten å bli sår, uansett hva. Anonymous poster hash: 1662c...801 For mye nerver her også. Har funnet ut at det må stimuleres over, ikke oppå klitoris. Tuppen av fingeren må såvidt være inntil klitorisen. Anonymous poster hash: 922f9...f5e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 Det kan og sitte psykisk. Jeg har stort sett fått klitoris orgasme lett. Men jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn, og alt det grove var fortrengt. Så gikk jeg til behandling, og gradvis dukket mer og mer av det grove opp. Og min evne til å få orgasme forsvant for en stund. Tok ikke så lang tid før jeg klarte å gi meg selv det. Så gikk det lenger tid, og jeg møtte en fantastisk mann, jeg falt hodestups for, og første gang vi hadde sex, så brukte han vel 3 min på å gi meg orgasme. Men er jeg usikker i forholdet, vi har hatt en krangel eller lignende, så kan det hende han ikke får til å gi meg orgasme. Anonymous poster hash: 190ce...ad9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Jeg får alltid når jeg tar på meg selv.. Avhengig av klitorisorgasme da kun penetrering ikke fungerer. Har veldig god sex med kjæresten, men ikke alltid jeg kommer... Må slappe av på en måte jeg greie lettere alene. Han er veldig bevisst på meg og tar på osv, men nyter sex med han uansett. Har prøvd å trene opp og føler meg trygg i forholdet... Men uansett så er det ikke lett. Gjør jeg det selv er det kun noen få minutter... Hvorfor er det slik tror dere? Anonymous poster hash: 273f5...547
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 Jeg får alltid når jeg tar på meg selv.. Avhengig av klitorisorgasme da kun penetrering ikke fungerer. Har veldig god sex med kjæresten, men ikke alltid jeg kommer... Må slappe av på en måte jeg greie lettere alene. Han er veldig bevisst på meg og tar på osv, men nyter sex med han uansett. Har prøvd å trene opp og føler meg trygg i forholdet... Men uansett så er det ikke lett. Gjør jeg det selv er det kun noen få minutter... Hvorfor er det slik tror dere? Anonymous poster hash: 273f5...547 Tror det er ganske vanlig, og at det skyldes at det er lettere å slappe helt av mentalt alene. Anonymous poster hash: 5d86e...63c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 Jeg får alltid når jeg tar på meg selv.. Avhengig av klitorisorgasme da kun penetrering ikke fungerer. Har veldig god sex med kjæresten, men ikke alltid jeg kommer... Må slappe av på en måte jeg greie lettere alene. Han er veldig bevisst på meg og tar på osv, men nyter sex med han uansett. Har prøvd å trene opp og føler meg trygg i forholdet... Men uansett så er det ikke lett. Gjør jeg det selv er det kun noen få minutter... Hvorfor er det slik tror dere? Anonymous poster hash: 273f5...547 Jeg tror det er fordi nervene dine er på innsiden av DIN kropp og ikke hans. Derfor er det enkelt å gjøre de riktige grepene på seg selv enn å føle seg frem på andre. Blir som med mannen min, for eks. Jeg får han alltid til å komme visst jeg suger/runker han, men klarer aldri å få den samme spruten som han gjør fordi han kjenner akkurat når "pumpen" skal ned når spruten kommer. Min mann klarer også alltid å gi meg orgasme om vi går inn for det men det tar jo (heldigvis) mye lenger tid enn om jeg gjør det selv. Anonymous poster hash: eca4b...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå