Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hei har flyttet sammen med samboeren som har en gutt fra før. Jeg har veldig lyst til å kunne henge opp et bilde av far og sønn i stua, men far har ingen bilder. Kan jeg spørre sønnen om han har et bilde av han og faren som jeg kan henge opp eller er det å gå over en grense? Tenkte det kunne være en overraskelse til faren fra meg og sønnen, vet han hadde satt pris på det, men ønsker ikke tråkke moren til gutten på tærne Anonymous poster hash: 2bdd6...f11
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Hei har flyttet sammen med samboeren som har en gutt fra før. Jeg har veldig lyst til å kunne henge opp et bilde av far og sønn i stua, men far har ingen bilder. Kan jeg spørre sønnen om han har et bilde av han og faren som jeg kan henge opp eller er det å gå over en grense? Tenkte det kunne være en overraskelse til faren fra meg og sønnen, vet han hadde satt pris på det, men ønsker ikke tråkke moren til gutten på tærne Anonymous poster hash: 2bdd6...f11 Kan du ikke heller få tatt et fint bilde av de sammen da? Anonymous poster hash: 838f5...ed0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Jo kan det, og har det også😊 Men tenkte det kunne være hyggelig om vi hadde hatt et bilde fra gutten var liten også, ikke bare fra han var tenåring☺️ Anonymous poster hash: 2bdd6...f11
Gjest Stjerneklart Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Så koselig tenkt av deg 😊 Syns du fint kan spørre sønnen hans om han har noen bilder!
amandine Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Kjempekoselig! Spør mammaen hans, hun har helt sikkert bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå