Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Har dere tips? Gutt og jente på 5 og 7 år 😊 Anonymous poster hash: 41efa...aef
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Det meste av Roald Dahl og Doktor Proktor. Eldste begynner også å bli stor nok til Harry Potter, men jeg syns yngste er litt liten. Anonymous poster hash: f4692...354
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Egner sine! <3 Anonymous poster hash: 9e745...a9e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Til 5-åringen: Den kjempestore pæra Til begge, eller mest 7-åringen: Det meste av Roald Dahl. Charlie og sjokoladefabrikken, Georgs magiske medisin, Matilda, dustene, SVK (litt skummel), Verdens største fersken. Ole Lund Kirkegaard: Otto er et neshorn. Frode og de andre skøyeren. Bøkene om Kaptein supertruse er en stor hit hos min 7 år gamle gutt. Lenge siden vi leste den første, den går nok til en 5-åring og. Litt avhengig av hvor modne de er. Jeg har ikke lest Doktor Proktor-bøkene for min 7-åring. De har ganske komplisert språk, husker jeg fra da vi leste dem for eldste. Men de er jo veldig morsomme. Gleder oss til å lese dem igjen. Om den eldste er jente, er kanskje serien om Ella noe? Finsk forfatter, husker ikke navnet. Passer kanskje best fra rundt 8 år, husker ikke helt. LasseMaja detektivbyrå har vi begynt med for 7-åringen. Storesøster leste dem selv da hun var litt eldre, men passer veldig bra som høytlesing og. Anonymous poster hash: db56e...41f
hol(L)y COW Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 MIO min MIO, brødrene Løvehjerte, operasjonbøkene, Gutta i trehuset... Disse liker min 6-åring godt!
Miss Honey Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Min 6-åring har lest alle kaptein supertruse-bøkene flere ganger, hun kan de utenat😂 9 bøker i serien nå og venter spent på neste. Hun skriver sine egne versjoner innimellom og😄 Leser litt av Sortland også (Venezia-mysteriet osv.) for å variere litt. Hun likte godt Roald Dahl da hun var 4-5. Og forresten.. bjørn ousland sin bok om Nansen over Grønland var en favoritt da hun var 4😂 Hun kan mer om Nansen enn de fleste vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Leser Statsminister Fahr og sønn for femåringen nå. Vi ler skikkelig begge to Den passer fint for en syvåring også. Anonymous poster hash: 7ec21...52f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Kaptein Supertrusebøkene er veldig morsomme Alt av Bjørn Rørvik (reven og grisungen) Anonymous poster hash: 63a7f...dca
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 Faktabøkene til Bjørn ousland er veldig bra. Nansen, Amundsen og tre til. Lindgren selvfølgelig. Anonymous poster hash: d138d...c90
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 Min 7åring elsker LasseMajas, alt av Roald Dahl, Kaptein supertruse, gansterbestemor, Krise Kristine, verdens kuleste gjeng osv Husker ikke alt i farta, men hun er glad i bøker Anonymous poster hash: 67547...760
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Her elsker sønnen gutta i trehuset bøkene. Jeg syns også de er morsomme. Anonymous poster hash: 4d439...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå