Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Begynner de å bli pree teens eller er de fortsatt små gutter? Her kom 11 åringen med sin første kvise i dag, og han er blitt veldig opptatt av herre parfyme. Lar dere de bruke parfyme? Vi har lovet at han skal få kjøpe en, så får i bare lære han dette med måtehold. Er jo herlig da disse små begynner å vokse opp. Anonymous poster hash: c887c...2e0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Har en som blir 11 i november. Han er overhodet ikke interessert i å style seg og ler fremdeles så han tisser på seg om noen sier ordet "promp". Så det er nok en liten stund igjen der... Anonymous poster hash: a8264...041
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Nå har min fylt 12 da, går i 6.klasse Han har deo med parfyme og hårvoks. Absolutt i puberteten ja, humøret er mer ustabilt, ganske dramatisk til tider, uren hud men mest hudormer og sorte prikker foreløbig. Forrige uke klagde han på at han hadde de mest hårete leggene i klassen, regner med det har begynt vokse andre steder også, men det er lenge siden han begynte låse døra når han dusjer 😉 Anonymous poster hash: a2ce3...9ca
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Her har 10-åringen brukt deo i flere år pga svettelukt. Han har hatt sporadiske kviser i neseområdet siden han var 6-7. Begynte å få skikkelig hårete legger og armer for bortimot 2 år siden, og har også fått litt hår i nedre regioner. Ikke noe stemmeskifte eller hormonelle utbrudd, men jeg regner med at det kommer etterhvert. Anonymous poster hash: ef737...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå