Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hva er det morsomste dere gjør med barna, Badetur, tur til dyreparken, sitte hjemme? Du velger selv. Og hva kom ca turen på?! Anonymous poster hash: 7b21c...9a1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Det morsomste datteren vår gjør er å gå på tur og ha ordentlig piknik i skogen. Det holder ikke med niste, vi må ha ordentlig bestikk, og forskjellig type mat. Det er lykke på jorden 😄 Anonymous poster hash: 89ba0...0c8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Han liker best å dra på tusenfryd. Da er han mest glad men det er litt dyrt. Etter det er han veldig glad når vi drar ut i parken og sparker fotball, det er helt gratis. Anonymous poster hash: 81dea...013
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Å plukke blåbær på vei hjem fra barnehagen ☺️ Anonymous poster hash: f3a3b...74a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Tuller og skrøner sammen, lager tullesanger eller rim, danser sammen. Da koser vi vårs:) Ellers syns han jo det er morsomt med badeland og sånn, eller bare å være ute og spille spill. Anonymous poster hash: 567d8...152
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 spille fotball ute på plena vår i fullt fotballutstyr! ( jeg har to 8 åringer.. gutter ) Anonymous poster hash: 02af2...16b
LME1001 Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Kongeparken og dyreparken. Badeland. I det daglige er det mest morsomme vi finner på å tøyse og leke på gulvet (de er 3 og 2 år). De bruker meg som klatrestativ og vi turner og kaster oss rundt på puter, leker hest og alle slags aktiviteter som ikke krever noe annet enn et mykt underlag. Kan holde på sånn i timesvis 😊
Elsker livet Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Jeg: fornøyelsesparker Mannen: skiturer, men han liker godt fornøyelsesparker han også
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 Spille ishockey sammen, brettspill, bake boller og lese bok😊 Anonymous poster hash: a8100...f93
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Ballongleken kommer høyt på lista. Passe på at den ikke faller på gulvet. Badeland. Det elsker de og det varmer mitt hjerte.
PeppaPig Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 I det daglige så er det å tøyse og tulle med de. Leke mørkegjemsel med eldste er veldig gøy. Ellers så syns mannen min at det beste er å se på fotballkampene hennes, eller å ha pappa/datter dag hvor det bare er de to uten meg og lillesøster. Jeg syns det er moro å ta henne med på museer og til fornøyelsesparker.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 Alpin weekend, leier midt i trekket, ski inn ski out. Har med masse god mat, som vi tilbereder selv, etter endt kjøring. Skikkelig gøy, men dessverre dyrt. en lang weekend med skikort kommer på rundt 8-9000. Så vi gjør det som regel kun en gang i året. Anonymous poster hash: 14c09...f2e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 Å være sammen - og tøyse og tulle eller snakke om ordentlige temaer innenfor naturfag, dyr osv. Hva vi gjør er ikke så viktig. Det kan være hjemme, i svømmehallen, på tur i fjell eller skog osv osv osv. Anonymous poster hash: 99a60...d95
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 Oppleve noe sammen, stort sett utendørs. Om det er på tur i skogen eller på tivoli spiller ingen rolle, men jo mer vi er engasjert jo morsommere er det! Anonymous poster hash: 73fc8...3f5
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 Det vi skal i dag. Det har vi gjort 5 år på rad, og vi kaller det russekortsafari. Russen skal starte feiringen i dag på et stort arrangement, så da fyller vi opp bilen og drar dit. Vi er altså på safari etter russekort. Rundt område der er det masse russ som både gir de russekort, pærter på de og slår av en prat, og ungene er i ekstase. Når vi er ferdig der så drar vi ned til byen og spiser på McDonalds, og rett utenfor der bruker det å være tivoli ifbm arrangementet, så da får de kjøre et par karuseller hver og prøve lykkehjulet😀 Ellers er han glad i alt vi gjør sammen. Spiller fotball, er på sykkeltur, spiller spill, drar ned rullegardina og tar med popcorn i senga og ser film, ja, i grunn det meste vi gjør sammen gleder han.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #16 Skrevet 22. april 2016 Det vi skal i dag. Det har vi gjort 5 år på rad, og vi kaller det russekortsafari. Russen skal starte feiringen i dag på et stort arrangement, så da fyller vi opp bilen og drar dit. Vi er altså på safari etter russekort. Rundt område der er det masse russ som både gir de russekort, pærter på de og slår av en prat, og ungene er i ekstase. Når vi er ferdig der så drar vi ned til byen og spiser på McDonalds, og rett utenfor der bruker det å være tivoli ifbm arrangementet, så da får de kjøre et par karuseller hver og prøve lykkehjulet😀 Ellers er han glad i alt vi gjør sammen. Spiller fotball, er på sykkeltur, spiller spill, drar ned rullegardina og tar med popcorn i senga og ser film, ja, i grunn det meste vi gjør sammen gleder han. 😱😳 Anonymous poster hash: b34c3...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå