Gå til innhold

Flere som har vært på matmarkedet på torget i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en liten boks fylt til randen med oliven, kostet 265!!! Synes det var dyrt nok men veldig gode oliven. Slitsomme selgere, om man vil kjøpe litt av noe får man veldig mye. Skulle ha en LITEN bit ost å fikk en kjempestor, da kjøpte vi den ikke, kosta 570 kr😱

Anonymous poster hash: ed3c1...f07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en liten boks fylt til randen med oliven, kostet 265!!! Synes det var dyrt nok men veldig gode oliven. Slitsomme selgere, om man vil kjøpe litt av noe får man veldig mye. Skulle ha en LITEN bit ost å fikk en kjempestor, da kjøpte vi den ikke, kosta 570 kr😱

Bra dere ikke kjøpte osten. Så frekt! Må vel tape kunder på dette?

Ikke vært det, og med de prisene er det kanskje like greit..

Anonymous poster hash: 85355...441

Skrevet

Kjøpte en liten boks fylt til randen med oliven, kostet 265!!! Synes det var dyrt nok men veldig gode oliven. Slitsomme selgere, om man vil kjøpe litt av noe får man veldig mye. Skulle ha en LITEN bit ost å fikk en kjempestor, da kjøpte vi den ikke, kosta 570 kr

Ser flere som har klaget på det samme på arrangementets facebookside. Selgere som gir mye mer enn man ber om, og blir sure når man protesterer - og sykt høye priser. Jeg gidder ikke å handle der, det blir bare for drøyt.

Anonymous poster hash: a6861...04d

Skrevet

Ber man om litt får man så mye, å de blir fornærma om man sier det er alt for mye. Ikke koselig å handle der å det er synd for de har mye spennende mat og annet godt.

Skrevet

Leit at det skal være sånn!

Skrevet

vi skulle kjøpe fudge (godis), vi er fire stk og skulle velge oss tre ting hver, altså tilsammen 12 biter. det ble fader meg 180kr, holdt på å daue.

syns det er så koselig, men så dyrt. kan ikke fatte at det er lov. er jo blodpriser.

Anonymous poster hash: e39eb...11e
Skrevet

Herlighet det var dyrt godteri, ikke noen priskrig der gitt.

Skrevet

vi skulle kjøpe fudge (godis), vi er fire stk og skulle velge oss tre ting hver, altså tilsammen 12 biter. det ble fader meg 180kr, holdt på å daue.

syns det er så koselig, men så dyrt. kan ikke fatte at det er lov. er jo blodpriser.

Anonymous poster hash: e39eb...11e

Hvis det er sånn hjemmelaget godteri som selges stykkvis koster de ofte 10-12 kr per stykk. Tror ikke de tjener særlig på det, dyrt å lage. Men jeg kjøper heller litt "dårligere" godteri og mer;) Kan være fint som gave, da:)

Var ikke pris synlig? I så fall er det veldig dårlig. Har kjøpt slikt i gave i butikker i byen før, så er obs på det. Men skjønner godt at mange ikke regner med slike priser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...