Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Vi bor på Østlandet og den siste tiden har det vært mye sol. Vind og varierende temperatur, men mye sol. I vår bhg kjøper bhg inn solkrem selv og smører barna. Ungene våre får fort farge og tåler generelt sol ganske godt, men de siste dagene har de kommet hjem med ganske røde kinn. Ikke skikkelig brent, men på grensen. Ved henting i dag spurte far om de hadde begynt å smøre enda, men fikk til svar at siden det var mye vind var ikke det nødvendig for solen tok ikke så godt enda. Det er vel bare tull?! Hvordan gjøres det i deres bhg, og har dere begynt å smøre ungene når det er mye sol? Anonymous poster hash: 72dae...5e4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Foreldre smører før levering, bhg ettersmører ved behov utover dagen. Fikk beskjed for flere uker siden om å begynne smøringen. Anonymous poster hash: e4cd9...1cb
piranha Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Her må vi sende med egen solkrem, og det har jeg gjort denne uken. Han har også kommet hjem med litt røde kinn, så da ba jeg dem smøre han. De synes vel strengt tatt jeg var litt tidlig ute, men solen er sterk når de er ute hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Til nå hatt vi smurt hjemme om morgenen, men hvis dette været forsetter tar jeg nok snart med i barnehagen også. Vinden gjør ikke at sola tar mindre, det bare kjennes sånn ut. Anonymous poster hash: 8909e...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå