Gå til innhold

Noen her som har rosacea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd antibiotika? Hvis så, hordan gikk det?

 

Har hatt det i mange år men i de siste ukene har det virkelig spredt seg og blitt hissigere, er litt fortvilet.

 

Anonymous poster hash: 567a6...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rosacea, men er vanligvis ikke veldig plaget. Jeg fikk infeksjon i utslettet en gang, da ble det veldig ille. Da fikk jeg en antibiotikakur, og det ble bra igjen.

 

Sikkert lurt å gå til legen og få det sjekket.

Skrevet

Mannen min var plaget med rosacea.Han fikk resept på en krem av legen og problemet er nå borte.Fikk aldri antibiotika!

 

Anonymous poster hash: 70423...56a

Skrevet

Mannen min var plaget med rosacea.Han fikk resept på en krem av legen og problemet er nå borte.Fikk aldri antibiotika!

 

Anonymous poster hash: 70423...56a

Det kan også ha vært en krem med antibiotika i. Men det vet jo ikke jeg.

Skrevet

Ok, takk for svar! Skal komme meg til legen for dette går ikke.

 

Anonymous poster hash: 567a6...69f

Skrevet

Kom deg til legen, og er det ille, få han til å henvise deg til hudlege. De sitter på mye større kunnskaper enn legen.

 

Jeg har selv atopisk eksem, og er hardest rammet i ansiktet. Går til en utrolig flink hudlege, men antibiotika har jeg bare fått hvis det har vært infeksjon i det. Noe det sjelden er, selv om det ser skikkelig ille ut. Nå går jeg på kortison tabletter, men det er mest mot allergien, men eksemen forsvant og. Helt utrolig. Bare så synd at den har så stygge bivirkninger, så jeg får gå på den i en uke.



Anonymous poster hash: 76db2...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...