Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Søkte på drømmejobben i forrige uke. Las over det jeg hadde skrevet i søknaden, og hjelpe meg... Kom også på jeg glemte helt å signere brevet. Hva med referanser.. Nei, kommer ikke til å få jobben Er til nå to søknader, jeg er kvalifisert, firmaet kjenner meg da jeg hat samarbeidet mye med de gjennom mitt firma. Alltid hatt lyst til å jobbe der, og så driter jeg meg sånn ut... Den andre personen er ukjent for oss. Argh!!! Måtte bare få det ut😖😭 Anonymous poster hash: 35eaf...f28
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 ? Skrev du søknaden i søvne og leste ikke over den? Anonymous poster hash: b98b6...957
anonomous Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Kan du ta kontakt med de å høre om du kan føre på det du har glemt?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Jeg ville ringt og sagt at jeg sendte feil versjon av fila. Og sendt den nye umiddelbart. Alle kan gjøre feil. Det er bedre å si at du gjorde en feil, enn å satse alt på en dårlig søknad. Anonymous poster hash: abf7c...f37
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Søknaden betyr ikke alt. Jeg skrev en knallbra søknad (fikk skryt av daglig leder i firmaet), men ble ikke kalt inn til intervju en gang :/ (Var styret som besluttet å ansette en annen uten å intervjue en gang). Hvis de kjenner til deg, så er det ikke sikkert de leser søknaden skikkelig en gang. Det ordner seg nok Anonymous poster hash: 59b6b...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå