Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Er det seriøse folk som driver dette ? En venn og jeg har tenkt å melde oss som frivillig,, men vi har hørt så mye negativt om folkene som driver stedet/dårlig miljø /"snuskebedrift" osv. Anonymous poster hash: 25b7f...200
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Har aldri hørt dette.. Anonymous poster hash: 62649...a0d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Jeg kjenner til dyrenes hus. De frivillige som jobber der er fantastiske, og de gjør utrolig mye for dyrene. Hvis dere ønsker å jobbe frivillig så må dere absolutt gjøre det. Om så bare for å prøve for en periode, det er flott at dere vil hjelpe hjemløse dyr Anonymous poster hash: f0f26...388
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Og forresten, "snuskebedrift"? Hva mener du med det? Slik som jeg kjenner disse folka, og sett hva de har holdt på med så kjenner jeg ikke igjen i det du har hørt. De har kjempet for å få til dyrenes hus, og det har verken vært enkelt eller billig. Med så mye motgang, har de likevel stått på og ikke gitt opp for dyrenes del. Det er kostbart med helsesjekk av alle dyrene, kastrering, chipping og ikke minst for mat. Noen av dyrene må opereres og gå på medisiner. Du kan jo tenke deg hvor dyrt det er å behandle alle dyrene, når det kan koste flere tusen for bare ett dyr. Det er bare trist å høre når et organisasjon som kun består av frivillige får et dårlig rykte på seg, de vil jo bare det beste for dyrene. Anonymous poster hash: f0f26...388
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Jeg gir dem tommelen opp! 👍 Anonymous poster hash: e2b43...2ef
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Jeg jobber med to damer som har jobbet der som frivillig. Begge er enig og sier at miljøet blandt de frivillige som jobber der er elendig, og at ledelse der er de som det er verst å forholde seg til. At det er veldig gjennomtrekk blandt de frivillige, og at de frivillige blir utnyttet på alle mulige måter. De baksnakker de som ikke er der, de roter med økonomien osv. Og at de som driver stedet, driver å baktaler andre organisasjoner, og prøver å overta grasrotandeler som andre organisasjoner får ved å si at disse andre organisasjonene har nok penger, så derfor bør flest mulig støtte deres organisasjon. Alle dyrevernsorganisasjoner jobber for samme sak, så hvis alt dette er sant, så synest jeg at disse folkene her er pillende råtten. Dette var årsaken til at jeg bare ville sjekke innpå her om det var andre som hadde noe kjennskap til dette dyrehuset Anonymous poster hash: 25b7f...200
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Jeg jobber med to damer som har jobbet der som frivillig. Begge er enig og sier at miljøet blandt de frivillige som jobber der er elendig, og at ledelse der er de som det er verst å forholde seg til. At det er veldig gjennomtrekk blandt de frivillige, og at de frivillige blir utnyttet på alle mulige måter. De baksnakker de som ikke er der, de roter med økonomien osv. Og at de som driver stedet, driver å baktaler andre organisasjoner, og prøver å overta grasrotandeler som andre organisasjoner får ved å si at disse andre organisasjonene har nok penger, så derfor bør flest mulig støtte deres organisasjon. Alle dyrevernsorganisasjoner jobber for samme sak, så hvis alt dette er sant, så synest jeg at disse folkene her er pillende råtten. Dette var årsaken til at jeg bare ville sjekke innpå her om det var andre som hadde noe kjennskap til dette dyrehuset Anonymous poster hash: 25b7f...200 Samme erfaring har en venninne med en annen organisasjon i samme by. Mye hang sammen med at de som drev dem hadde ekstreme og unyanserte meninger om hva som er i dyrenes beste interesse. Anonymous poster hash: 9e9f2...d54
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 For ca. 10 år siden, tror jeg, var det mye avisskriverier om dyrebeskttelsen Bergen og dyrebeskyttelsen Hordaland. Da var det mye krangling og kvalme. Utover det, har jeg ikke hørt noe negativt. Jeg har et veldig positivt inntrykk av de. Lederen er hjertevarm, lett å snakke med og veldig hyggelig. Jeg er sikker på at de blir veldig glad for hjelp. Vi har jo også andre organisasjoner som jobber med hjemløse dyr. Anonymous poster hash: fff70...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå