Gå til innhold

Når begynte dere å tenke neste graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten en på 5 uker, og har allerede begynt å tenke på når jeg ønsker neste graviditet og baby  :roll: 

Når begynte dere å tenke på neste? Og når startet dere prøvingen for å bli gravid på nytt?  :)

Anonymous poster hash: 43a3b...ae9
Videoannonse
Annonse
Gjest Muji81
Skrevet

Hehe...kjenner meg igjen. Å få ny baby var så forlokkende med spedbarn. Med mer mobil, mer våken og mer viljesterk baby fristet det litt mindre ;)

Ta det opp til ny vurdering om 1-års tid er min anbefaling

Skrevet

Bare vent til du har en slitsom og rampete ettåring, da er det deilig å ikke ha en til ;)

Her blir det å vente til den rampete ettåringen er i allefall tre år

Anonymous poster hash: 09a86...f67

Skrevet

Begynte å tenke tanken etter ca to uker;) Tiden gikk jo så fort! Men ville vente litt, da. Ønsker veldig å ha litt tett alder, men har ikke jobb enda, så må vente litt til. Håper å få det til innen første er to år. Kjenner jeg blir mer og mer klar for hver måned:) Selv om den vi har et nokså aktiv og krevende.

Anonymous poster hash: a2284...fd3

Skrevet

Jeg tror jeg begynte å tenke på det to-tre måneder etter fødsel. Har rett under to år mellom mine to.

Anonymous poster hash: 100fe...fcd

Skrevet

Var gravid på nytt når min lille var 3,5 mnd:)

De har stor glede av hverandre i dag!

Skrevet

Hadde planlagt nummer 3, men nå er ungene 7 og 10 år. Så nå er jeg veldig meeeeh :P

Anonymous poster hash: b691c...a33
Skrevet

På sykehuset etter fødsel tenkte jeg på det. Hehe. Det var en så fantastisk opplevelse at jeg visste jeg ville prøve det igjen :D Har fire barn og tenkte det samme etter alle fødslene :) Men nå fristet det ikke med en til da jeg vet hvor mye jobb det er når de blir større ;)

Prøvingen på nr 2 startet da førstemann var 9 måneder. Nr 2 ble født 20 mnd etter første. Så tok det nesten 7 år før neste kom.

Skrevet

18 mnd :) Kanskje litt tidlig for oss, men da blir en ferdig fort da :)

Skrevet

Var helt uaktuelt å bli gravid før første var blitt to år. Så tre måneder etter første var fylt to år var jeg gravid igjen. Tre år mellom de ble det da.

Anonymous poster hash: 47c6d...b02

Skrevet

Mens jeg gikk gravid tenkte jeg at det skulle bli flere år til neste gang. Rett etter fødsel var jeg helt klar for å gjøre det på nytt igjen. Var skikkelig babysyk igjen da baby var 5-6 mnd, begynte å prøve da hun var 15 mnd, ble gravid da hun var 18 mnd.

Etter nr to ble jeg aldri klar for å prøve på nr tre, men han kom til slutt likevel <3

Anonymous poster hash: 1fad7...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...