Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Mennesker generelt kan være slemme, også barn. Sønnen min ble slått og utestengt med en gang han startet på skolen av en gutt i klassen. Jeg fikk heldigvis vite dette med en gang, snakket med læreren og vi ordnet opp og de er nå gode venner. Alt gikk helt fint frem til rett etter påske (går nå i 2. Klasse) For noen uker siden fikk jeg tlf fra Aks fordi han ble hardt plaget av to andre gutter, så de spurte om han kunne komme hjem siden han var helt knust. Han ene sa unnskyld, og han ble invitert hjem til oss og de lekte veldig fint og er gode venner, han andre gutten fortsatte å være ekkel. Sønnen min ville ikke at jeg skulle snakke med lærer eller foreldrene hans fordi han var redd det skulle bli værre. Men tilslutt måtte jeg gjøre noe, jeg pratet med læreren og hun snakket med gutten og hans foreldre. Nå har han blitt grei igjen og de er venner, han var med hjem i går og det gikk veldig fint.msønnen min er veldig glad og takknemlig for at jeg ordnet opp. Da jeg var liten jobbet pappa så mye at han aldri forsto hva som foregikk og mamma likte meg egentlig ikke,mså hun brøy seg ikke. Jeg ble veldig plaget på skolen men ingen voksne tok grep. Da eskalerte det og varte hele barneskolen og det har også gjort at jeg har blitt ganske innadvent. Barn kan være slemme og det er viktig at de voksne står opp for å hjelpe de som blir plaget. Anonymous poster hash: c2687...a43
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Ja, utrolig viktig at de voksne tar grep Anonymous poster hash: 1f280...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå