GĂ„ til innhold

Jeg er ikke tykk, men..🐿🐿

Anbefalte innlegg

Skrevet

SĂžren sĂ„ skuffa over meg selv!GĂ„tt ned til 59 kg.og har vĂŠrt sĂ„ slĂžv ei hel uke nĂ„ med godtespising og usunn mat!skylder pĂ„ mensen, tĂžr ikke veie meg!fĂžler jeg er blitt mere lubben igjen...blĂŠĂŠĂŠĂŠ gi meg motivasjon plis!đŸ™đŸ»đŸ˜«

Anonymous poster hash: cc989...d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gÄr bra!

Anbefaler 5-2-dietten

Anonymous poster hash: 7eb4a...d15

Skrevet

Hva er egentlig 5-2?mamma snakket noe om det, men fikk ikke med meg hva det egentlig innebar🙈

Skrevet

SÞren sÄ skuffa over meg selv!GÄtt ned til 59 kg.og har vÊrt sÄ slÞv ei hel uke nÄ med godtespising og usunn mat!skylder pÄ mensen, tÞr ikke veie meg!fÞler jeg er blitt mere lubben igjen...blÊÊÊÊ gi meg motivasjon plis!

OgsÄ da. Du sprakk, ingenting som sier at du ikke kan fortsette de gode endringer nÄ? Er det vel? Om du har lagt pÄ deg,- eller ikke av denne utskeielsen,- spiller da ingen rolle,- er jo bare Ä starte opp igjen,- og fortsette det "riktige" liv....Etter hvert blir man flinkere til og planlegge utskeielser,- og selv om det kan virke umulig nÄ,- sÄ vil det komme en dag at du selv pÄ slike dager det er LOV Ä kose seg,- faktisk klarer og begrense inntaket og ikke frÄtse! Det kan ta tid,- men det er verdt det...

Gikk selv et par-tre Är med "kaosfrÄtsing" hver fredagskveld og lÞrdagskveld,- fÞr jeg fikk et normalt forhold til denne kosen. NÄ hender det gjerne at bare en av "helgedagene " er "kosedag";- for jeg har ikke behov,- ogsÄ er det perioder hvor "frÄtsingen" tar over. Men jeg tar det ikke inn over meg,- det gjÞr jo ingen verdens ting! Jeg tar meg inn igjen,- og med dÄrlig samvittighet borte, sÄ blir det sjeldnere og sjeldnere man overdriver inntak av ting man ikke burde....

SÄ len deg tilbake, trekk pusten dyp og tenk pÄ hvor flink du har vÊrt,- og er!!!! Utskeielser ER lov,- det er ikke farlig. Ja,- sÄ ble det litt voldsomt over litt lang tid,- men man blir hverken overvektig eller feit, eller usunn eller syk. Tenk positivt,- og lykke til :)

Anonymous poster hash: ad2b5...cea

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...