Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hvor mange bilder er det vanlig å ha med? Megler ville ha nye bilder igår, så fotografen kom på nytt for å ta litt flere bilder. Sier nå at han har valgt ut 24 bilder, og skal jeg ha flere så koster det 120kr stk. Skjønner ikke hvorfor han ville at fotografen skulle ta nye bilder når han allerede har valgt ut. Anonymous poster hash: ed39a...6de
minimii Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Bilder er ferskvare. Det er viktig at de viser aktuell årstid slik at kjøperne ikke ser at denne boligen har lagt ute siden vinter og da begynner å lure på hva som er galt med den siden ingen vil ha den. Nye bilder skaper også interesse og man kan legge ut boligen slik at den ser ny ut på finn. Jeg vil tro at han har valgt ut 24 bilder der utsiden eller årstiden ikke har noe å si. Han ønsker nok nye bilder av utsiden, men det er jo bare å spørre han!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Dette er første gang vi skal legge ut bolig for salg på Finn. Fotografen tok bilder denne uken, men megleren savnet litt flere utebilder, så han kom og tok litt flere. Og nå sier megler til meg at han har valgt 24 bilder, og vil jeg ha med de nye utebildene så må jeg betale. Det er det jeg ikke skjønner. Hi Anonymous poster hash: ed39a...6de
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Dette er første gang vi skal legge ut bolig for salg på Finn. Fotografen tok bilder denne uken, men megleren savnet litt flere utebilder, så han kom og tok litt flere. Og nå sier megler til meg at han har valgt 24 bilder, og vil jeg ha med de nye utebildene så må jeg betale. Det er det jeg ikke skjønner. Hi Anonymous poster hash: ed39a...6de Da svarer du bare at han får holde seg til 24 bilder, og at han evt kan bytte ut gamle utebilder med nye pm han syntes de var bedre. Dere skal uansett godkjenne disse før det legges ut. Ofte bruker de flere av bildene i prospektet enn i annonsen. Mulig han tenker at dere kanskje ønsker flere bilder i annonsen, og informerer om pris. Meglere er noen grådige beist, og vet å ta seg betalt for lite arbeid. Anonymous poster hash: ece7d...174
minimii Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Reagerer på at han synes sine egne bilder er bedre enn en profesjonell fotograf? Har han riktig utstyr? Hvis han ikke var fornøyd med bildene fra fotografen, bør ikke han ta det med denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå