Gå til innhold

Svigerinne som har vært på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 12 timer til sammen denne uka. Første dagen satt hun i 4 timer, så kom hun neste dag og satt i 4 til. Igår var hun her igjen!

Nå har hun skrevet til meg på fb, men orker ikke å svare. Er det frekt?

Dette var friuka mi og jeg skulle få gjort så mye. Hadde hun bidratt med noe skulle jeg ikke sagt noe, men hun sitter bare å snakker stygt om andre og tror hun har kreft både her og der.

Så nå orker jeg ikke å svare mer! Jeg sa nei igår, men jammen kom hun ikke likevel.

Anonymous poster hash: c9e36...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal gjøre andre ting så må du jo bare si det da, at du er opptatt.

Skrevet

Ja, har sagt jeg er opptatt, men vi bor så greit til at det er så lett å stikke innom. Så når hun ser vi er hjemme når hun kjører forbi så kommer hun likevel.

HI

Skrevet

Da sier du neste gang hun kommer at det hadde vært kjempehyggelig å skravle litt,men det passer lott dårlig akkrat nå. Så kan hun jo bare gå den korte veien hjem igjen 😉

Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke vil ha besøk?

Om du er feig får du be mannen ringe søsteren si og be henne slutte å komme innom og plage konen hans flere ganger i uken.

Anonymous poster hash: 927eb...127
Skrevet

Her kommer også familie og venner innom når det passer dem. De vet hvor kaffemaskinen står. Vasker jeg kjøkkenet slår de seg ned ved kjøkkenbordet. Bretter jeg klær tar de med kaffen på vaskerommet. Veldig hyggelig å ha selskap når jeg driver med kjedelig husarbeid.

Er jeg på vei ut døra hopper de enten inn i bilen eller drar om de ikke skal være så lenge.

Helt ærlighet ser jeg ikke problemet. Stopper ikke opp om jeg driver med noe, og forventer heller ikke at andre skal gjøre mitt husarbeid.

Anonymous poster hash: 836e8...dd3

Skrevet

Herregud du må være svak som ikke klarer å si fra! Etter en times skravvel så reiser du deg og sier takk for besøket, men nå må du gå. Er ikke verre....

Skrevet

Anonym bruker, on 21 Apr 2016 - 12:39, said:

Her kommer også familie og venner innom når det passer dem. De vet hvor kaffemaskinen står. Vasker jeg kjøkkenet slår de seg ned ved kjøkkenbordet. Bretter jeg klær tar de med kaffen på vaskerommet. Veldig hyggelig å ha selskap når jeg driver med kjedelig husarbeid.

Er jeg på vei ut døra hopper de enten inn i bilen eller drar om de ikke skal være så lenge.

Helt ærlighet ser jeg ikke problemet. Stopper ikke opp om jeg driver med noe, og forventer heller ikke at andre skal gjøre mitt husarbeid.

Himmel så forskjellige man kan være. Jeg hadde blitt irritert om jeg hadde hatt folk som omtrent "satt oppå meg" hvis jeg hadde masse å gjøre. Litt Space er greit å ha.

Skjønner godt du blir frustrert HI, dette er jo mange timer. Ikke alle som har behov for å være sosiale HELE tiden. Anonymous poster hash: 26520...45b

Skrevet

sikkert ei sånn ei som blir dritfornærma om man sier ifra..men uansett så hadde jeg gjort det. har vært utsatt for lignende tidligre..det var veldig slitsomt.. hun var utrolig hypokonder å satt bare å snakka sykdom. og satt i maaaange timer. Jeg hadde sagt ifra..blir hun sur så får hun bare bli de..men da slipper du mer besøk: )

Anonymous poster hash: 5d085...fd6
Skrevet

Høres ut som du kjenner henne siste anonym. Hun er veldig hypokonder og tar ikke nei for et nei. Det blir "ja, jeg skal gå" så går det en time eller to til.

HI

Skrevet

Til meir fornærma ho blir av å få beskjed, til mindre vil ho besøke. Det kan ikkje gå anna enn bra :)

Skrevet

I 12 timer til sammen denne uka. Første dagen satt hun i 4 timer, så kom hun neste dag og satt i 4 til. Igår var hun her igjen!

Du nå lære deg og gi beskjed👍

Dette var friuka mi og jeg skulle få gjort så mye. Hadde hun bidratt med noe skulle jeg ikke sagt noe, men hun sitter bare å snakker stygt om andre og tror hun har kreft både her og der.

Så nå orker jeg ikke å svare mer! Jeg sa nei igår, men jammen kom hun ikke likevel.

Anonymous poster hash: 2e386...fd5

Skrevet

Du nå lære deg og gi beskjed👍

Anonymous poster hash: 2e386...fd5

Skrevet

Jeg hadde fått helt hetta om noen skulle gått etter meg når jeg rydder og gjør rent

Anonymous poster hash: 7e064...850

Skrevet

Men sånne mennesker må man jo si det med store bokstaver. Jeg hadde ikke klart å ha noen oppå meg så mye i løpet av ei uke. Hva med å si nei i døra? Tar besøket for lang tid så si nå må du gå og reis deg opp og stå der til hun reiser seg også.

Anonymous poster hash: 38a3e...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...